今朝,,冇野做,,
下午3點倒播碟睇"合家歡"有1 part好好笑,,我1路食雞飯,,笑到窒息,,睇完有d ee不捨,,,以下係1d好笑重溫:
1:xxx(鄉下人士)o係toilet到,,見到d企既toilet自動噴水,,就話"hk人真係文明"之後伸隻手去wash手,,仲用黎洗apple
2:xxx(鄉下人士)去食自助food,,個絰女騙佢"每人只可以食1次,,每人1碟"之後拎牛排,,
個人話每次拎1塊,,之後佢就,,成塊未cut既拎哂,,,,,呵呵,,有d仲好笑,,不過唔打出黎,,
6:30梁省德中樂,,o係度同劉麗琪,,童1齊行,,去buy紅蟲,,比阿哥
有d野,,聽日再打*
|