| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 4 月 13 日 星期五  |
|
好開dump哇..>3<` |
今朝8點倒起左身..
去左大家樂食早點..
yummy..
好飽..
之後番home換校服..
番cpu--->project..
我有做架...
之後去左扒聖食lunch..見到菠蘿油..-9-
$20..食+玩..
之後番番去..再做..
感謝華..哈哈..
下午o係度睇貞德..-\/-
好好睇..
貞德好靚女啊..>3<
之後4:30.,,張sir話要走喇..
kylie陪左我去laosmiddle..
個袋居然有喎..
ya~
拎番喇...
之後去左pizza hut搵mama..
之後番home..
有好笑野.
我換校服..拎隻"密"掟阿哥..
之後阿哥掟番我..
居然drop左落街..
哈哈..
笑到停唔到..
mami叫佢落去平台汁..
結果梗係搵唔番la..
太好笑喇..
笑到停唔到..
隻密drop左落街....>\/<`
|
|
刊登時間:2007-04-13 10:25 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
easy啦...不過都唔多想見到佢..=\/=` Posted at 2007-04-14 09:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|