| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 4 月 14 日 星期六  |
|
=5=* |
今朝"哦"左好耐先起身..=7=
之後食左個饅頭..
之後就玩下..
同阿哥玩拖地...
佢拖我拖左條痕o係地板到..
溫下..
之後大概12點幾...
望落去..
見到個勁似阿ma既人...
仲有"李太."
有人佢"導彈頭"
笑左好耐.
之後首次...o係 lift口等阿ma..
kaka..
都冇嚇到佢..
反而我同阿哥就笑到碌地..
癲左..=\/=
之後食lunch..
食完lunch..
睇左newspaper..
好累..去左訓覺..
訓到3:45..
起身..
吹笛...彈琴...溫is..
之後阿哥番黎..
o係度笑"溏心風暴"個陳豪--->側影(背影)...強人..(強)
原來首強music書都有...
ka..
之後就冇野野lu~
|
|
刊登時間:2007-04-14 09:12 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|