| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 4 月 15 日 星期日  |
|
我d公仔..... \/ /\ \/` |
今朝10點先起...
早點都冇食就番左教會..
thx 霖 本pooh貼紙簿..^^
之後去左大埔墟食魚 egg 粉..
好飽...=8=
之後去左寶湖睇袋..
唔係我買..
見到d袋就....=8=
去左laosmiddle睇....
睇中左個..我叫佢去埋bgw先...=\/=
之後番home執公仔..d公仔要裝落箱到...
好唔開心....
so kylie打黎都冇心情同佢講野...=3=
唉..
只係留番隻大pooh o係度...
>/\<
唉.....
night..
去左花貓 食..
勁平..
$141咋..
有湯&甜品送..
聽日番學喇....
唔想番...
之前好想快d番..
e家心情唔好...=/\=
我d公仔......
比相你地睇la...
可能會嚇親你地.....=0=`

唔夠位..d poohpooh整唔哂..=8=
|
|
刊登時間:2007-04-15 10:32 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
*~Jessie = = 家宜~** 於 2007-04-16 08:09 PM 發表:
|
網主回覆
好耐冇見播...
d公仔太得意喇..
我都唔想放落個箱到...
唉.... Posted at 2007-04-16 11:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|