| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 4 月 17 日 星期二  |
|
哈..>\/< =/\= |
今朝起身隻眼係擘唔大架..=/\=阿矇..
之後番去..無奈+好彩...關...比錯野我..我記住你///又話係epa.
geog啊..好彩////
之後呢早會首歌勁難聽...
仲有綠色套裝..笑左勁耐..=\/=
maths..無lala叫我答..
x or y??
答左y..
又o係度really..
比你玩死..
好彩撞中...-\/-
geog..有3粒朱古力..yummy
之後bk..有d悶播..
reces...=/\= ^^ >\/< =*= >0< <雜錦>
va..成身都有d dirty..
我個袋..邊個整drop架..=-=
is..都唔知甘太講咩..
lunch..飽飽
上去陪holly 摷書/..咁多人幫你搵都搵唔到..
算你好彩///
chin...離題+好笑..
dt..好難踞..隻手指好痛..
之後又上左library...
o..冇lu..
5點?先走..
|
|
刊登時間:2007-04-17 10:42 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
HIHI,好久無去過你個blog留la,多d去我到呀
|
網主回覆
我都唔知你個blog..點留..-3-
Posted at 2007-04-20 10:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|