| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 4 月 22 日 星期日  |
|
ka~ |
今朝8點起左身..去左吉野家食早點.
之後"仆"倒番去badminton..
點知miss tang冇番!?
-0-
白白咁花左成個鐘..o係屋企訓覺好過...
之後番去..阿哥開門.."學左半個鐘就番拿/"
"都唔使學..miss tang病左啊.."
之後do哂hW..
Epa好難哇..
之後lunch食粽...
做va既面具...
喂~整極都係咁......
整左成個晏晝..同holly傾電話...o係度講thh d野..
講左都幾耐下..
之後又做...
做到ab0ut 6點..去左京都打邊盧..
飽到行唔郁..
勁好笑...
有人擺喜酒..d人搬 木台 //居然撞"林"哂d花..d花好似骨牌效應..drop哂.
笑到我丫..不過d花假既..
阿哥又o係度玩"混醬"
咩鬼都倒哂落個煲到...<臨走之前>
仲拎人地"水仙"個牌掛落d花到,..
笑到差s嘔番出黎....-\/-
埋單走人...食左3百幾.....
番home..
"娛樂i love u"勁好睇la.....岩唔岩先.....^^
之後又做va舊野..
開始放棄中....................................
11點幾先沖涼...
好眼訓啊..12:19喇..
|
|
刊登時間:2007-04-22 12:19 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|