| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 4 月 24 日 星期二  |
|
對你...有1種奇怪既感覺...>/\< |
今朝冇雨架...
右邊臉..-\/-應該係西南方先岩...cute爆///
之後河sir 又唱 "1句歌"..悶//
maths..oo...好悶耶~
epa..更加悶la...d newspaper人手抄的.... -*-
就o係莊太既簽名中......冇左佢既價值....
bk..,本來以為冇bring聖經...交左hb比黃生喇..
點知上到 3/4 堂..諗起..有架..
搵番出黎..ya~
之後recess同黃生講有bring..
oo..仲比佢叫我... 5好扯到件3咁*
-o-..件3本來就係咁...
之後落去..無聊的...
va...o係度像傻婆中...
仲比sunny整到熊耳仔唔見左,,算啦..
又唔係"佢"
已經對e隻"面具熊失去當初既興趣...
is..o係到諗埋d負面野..將自己鑽進牛角尖..
lunch..飽...唔使食都飽...
乖仔...支持你..奸爸爹....+u啊...加油////
之後chin..都係幾好笑..
張老師兜番轉頭黎讚自己...=0=
dt..無奈 + 少少少少開心....
2塊"你"..
thx戴s!R~
放學..冇得留,,,同rita番左home lu
|
|
刊登時間:2007-04-24 11:05 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
我真係唔知佢想點....好嬲佢..  .聽日講比你聽la... Posted at 2007-04-25 11:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|