今朝遲左出門口..!?
不過朝早見到"甘甘".. -*-
條dress飛起左..<後面>
條打底庫露左出黎.. -\/-
我後面班女仔笑到... -\/-`
搞到上到去冇人.... -^-
開locker果陣都打緊bell lU
h!st`ok啊...
epa`對ansWer..都唔知佢講咩.. -h-
對下又打bell..
eNg`個個中獎!個個都要答..-/\-
不過有d要答多次///好似我咁...
好彩臨出去去前睇左mANdY 果張先冇錯/// -D-
THZ*`
REcESS`有咩野啊..?! f0rGet.. -c-
cl`肥yan..你得左啦...
mIFFy = MEL0nDY..
冇野好講LO...
仲要自己篤爆自己..
你都唔係唔知冇人知你講咩講啦...
唔係你講我都唔知你講左野...
火羅 爆L0..` - = -
肥YAn 金句 ::::
1. buttttttttt...... <長音>
2. so! <短音>
3. 喂..知唔知我講咩啊..冇反應既.. <好明顯啦..你講d野仲好笑過 la la熊 講d野la> -\/-*
4. miffy = melondy <ed知識讀到碩士先識啊..勁野黎架.. -v->
好..完畢..
h!st` 原本話搵kk黎整 mummy ma..
點知靜係包左隻眼.. 以為包哂成身t!m..
o係e個時候..我開始hungry...諗起冷面..
同mandy講冷面好好味..
關又插嘴..話食冷面..我都食過la.
我:::你住旺角喎..o係新之城食牙..
關::::我都有試過啊..
mandy::::好好味啊..好味啊!
關::食完之後個口好臭架..唔怪得你個口咁臭la... <唔知講mandy定我..>
之後mandy就叫我"唧"佢...m!ssau就黎左lu////
pth`匯報.好悶..想講野又驚比au太鬧/// -k-
焗到我頭暈///想嘔...
..好唔舒服啊//
lunch...差d暈低左..好唔舒服..唉
"你既半邊面..已令我幸福!"
去左學利魚蛋..同holly share///
之後買左冷面...$2.5
ero`好悶..misspang改 report...
我lazy..讀左f d書..
比佢問我讀 f 定e grade...-/\-
好headache...
都係唔舒服/////
唔好再逼我喇..個頭就黎爆喇...
放學. CH!N LISTENING TEST...
唔知點解..PRAY完就有精神聽...
TEST完個頭都係咁痛///
THX G0D~
之後陪KYLIE上去...落去..再上..又落...REPEAT...
去左搵MAY...北京..我諗我會去既////
之後落去COMPO...
睇人打VOLLEYBALL.
面容LAU COOK..
仲有好笑野..唔講lu..最後明社定善社w!n??
之後holly陪我行到m記前果條馬路..哈哈..thz`
番到去都5點4 lu..