| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|
2007 年 5 月 12 日 星期六  |
|
遲到t!m`* -/\- |
今朝9點幾..比阿ma吵醒...
oh`!!!!!!!! badminton啊..
琴晚做完is wb..諗住小休.....
訓左冇校鬧鐘......
遲到tim....
做左"遲到人士"嘻!
之後番去極快換3......
打波..比個死肥佬塞住////// -*-
之後10點放人...
落去買"菠蘿橙汁"
傾下計.....
見到3號....
嗌極都聽唔到.....
笑到我同holly死左//////-\/-
最後聽到..
今日同左梁s!r...尹卓匡...3號...say hi
之後搭左holly阿爸既順風車番home..thz`
之後睇 newspaper + comics fans + tv + 食lunch`
comics fans好好睇啊...純愛粉色系 最好睇///
之後同holly傾左陣......
溫下pth`
好悶t!m....
睇左半個鍾 黑傑克.....
好悶啊......
|
|
刊登時間:2007-05-12 11:05 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|