| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 5 月 18 日 星期五  |
|
-0-`*%%--- |
今朝7點起左lu,,,,
之後開locker...見到d唔係好想見既野l0`
lakaka`~
is 轉左做ls`去左MMGR`去埋library..好好玩啊..
epa`講書+講論文d野..
check news cut....以為佢唔比我手寫t!m....點知得左.. -\/-
eng`miss yip見到得番27個 o係度...勁無奈..
so做左listening+派compre比我地做...
recess`-0-
cl` high cool 9.5..好恐怖牙`!!
總之就成堂o係度玩la...
hist`派番份卷lu.... +教書..講古仔."荷馬"
pth`溫口試d野 +listening...
lunch...o係許留山見到童& kwan...去左搭訕... -\/-嘻嘻..
之後食冷面...整到條裙t!m.. oo..
ero..好headache....睇書...brian 比 miss pang話佢唔睇書..
之後brian勁恐怖咁望住misspan....同上次望miss au個樣1樣....
好難cin 捱到2堂,,,終於放學喇...
lakaka~
團契...講果個勁似ceci (個樣)
之後o係下面做左陣 cL w.b...
就走lu..
番到去..過左陣.就落雨喇...好彩今日早左番.....-\/-
|
|
刊登時間:2007-05-18 09:55 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
"~Eternal_ky* 於 2007-05-18 10:08 PM 發表:
|
網主回覆
好似啊`ceci個阿爸黎架... Posted at 2007-05-18 11:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|