PoohYuko1994
暱稱: uuymai
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
!!
..
;-)
好耐冇見=)
IN THE MAINLAND=)
文章分類
全部 (409)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
alison
c!Ndy
chErry
elly
EteRnal
Hilary
Iris
JONATHAN
justin
keLv!N
My xanGa
pAtr!cK
Samantha
Sannie
stephy
\/anesSa
牛奶
史提芬
肥婆君
欣欣
湯欣
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
每月文章

2007 年 5 月 26 日  星期六   晴天



-&-`**

今朝都唔知點解咁早醒左`  -I-

之後do埋d h.w.就o係度同成仔發癲`發左差唔多成朝....  -\/-

之後食埋lunch`整好個頭..   hollys都未打黎..

so咪睇埋幪面超人cin....點知都未打黎..

算喇..落左去cin...

點知..等左成2個幾字...

打左3次電話都唔聽...

跟住eternal打黎..就傾左陣..

去左太湖花園搵  唔知比人擄左左 or 迷路  or 比補習老師扣押果個張福頭..

搵左好耐...就o係度鬧福頭...點知福頭就出左黎...

-*-

之後去左太和..睇鏈..

之後去巴士站..

搭車去左hollys屋企...

on左3個msn`   -\/-

部機handhand地.....

之後睇blog`玩下電腦`傾msn`

睇到1場鬧戰既發生.....

之後出左去播碟睇"柯南"

睇睇下流鼻血,,,,仲要係流到停唔到果隻......

hollys盒紙巾比我清左..

仲要地下都有血..

仲要勞煩hollys幫我抹番d血..

真係   "  sorry~  "

之後再睇多幾集...

幾好睇丫....  -\/-

梁sir比河馬殺左..收埋o係部電梯到.....

e集算最恐怖果集喇...

之後6點半倒....

坐hollys  baba架車番黎..

番到黎都6點9 lu.

哎呀..唔記得左..其實我地去hollys屋企係去做project架...   -&-

 

 

 

 

刊登時間:2007-05-26 11:10 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 PoohYuko1994 的日誌)


hollystar 於 2007-05-28 11:06 PM 發表:
哈哈....你係咪真係要隻碟呀?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]