PoohYuko1994
暱稱: uuymai
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
!!
..
;-)
好耐冇見=)
IN THE MAINLAND=)
文章分類
全部 (409)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
alison
c!Ndy
chErry
elly
EteRnal
Hilary
Iris
JONATHAN
justin
keLv!N
My xanGa
pAtr!cK
Samantha
Sannie
stephy
\/anesSa
牛奶
史提芬
肥婆君
欣欣
湯欣
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
每月文章

2007 年 9 月 7 日  星期五   晴天



blog blog 重生`* <//

好啦..我都係要打番日記 = =''就黎變懶鬼...雖然本身就係....

不過都冇咩機會玩電腦...都唔比人玩o既...唔制ar,,,,  =^=`

講番今日...

好似早左出門口...以後都要7點9出門口..番到去仲有時間..哈哈

原本好精神..上完早會..就成個人死咁滯..累到想攤o係地下...= =''

va`講野講左1堂幾...折磨ar!!!!!!!!!!

之後蘇澤禧冇LALA拎左我舊RUBBER仔..變態架..搞到我冇得用...

仲要過埋MATHS CIN比番我... 

 想用咪出聲lo...- -'又冇人話唔比你..搞到我...........

算啦..

 

我終於知道訓覺係最舒服..  =v= ::

之後mATHs`反而精神左...做ar做..

數學特別快過...話咁快就小息..

之後開lock`交野...

咁就過左..

eNg`2堂..不過有break..

可以行出位`我選擇訓陣..

之後w.s

ch!n`時間過得好慢...............好慢...............

終於捱完!!食飯..

去左7-11

食到想嘔..好鬼難食ar.. -h-`

之後番番去點書...

點點下...差幾本先點完..又比h小姐扯左落去搵李s!r..

搞到我... = ^ = "

Dt`  畫圖...差少少畫唔哂...

終於放學喇...........-*-

之後上去開lock...

團契...勁多人分享..

之後分組..

李s!r   &   莊太..

好似冇人想講野咁..

搞到李s!r勁尷尬...

之後搵梁s!r買小信徒..

哈哈..又傾左陣計..

番到屋企都5點幾...

即刻清哂d h.w 先..

好想訓覺..哈

                                                                        [       by,,  p0yU`*:+:

                                                                                                  10:02P.M.    ]

 

 

 

 

 

 

 

 

刊登時間:2007-09-07 10:02 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






訪客留言 (返回 PoohYuko1994 的日誌)


hollystar 於 2007-09-07 10:57 PM 發表:
你個gag真係超爛..
一d都唔好笑..= =..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

算吧啦....
Posted at 2007-09-08 03:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



harry仔 於 2007-09-07 10:54 PM 發表:
CM
加油la,新一年唔好再咁懶ar,小心變懶惰豬ar(爛gag)
anyway,+油
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你都知好爛..= v =''哈哈
你都加油啦...努力讀書- v -'
 
Posted at 2007-09-08 03:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Isabella_W 於 2007-09-07 10:35 PM 發表:
HALO"
你好勤力呀!!
一放學返到屋企就做H.W>>
哈哈,,
我一樣都未做呀..=﹏=
你去左2B??
有冇同fd一班呀??

BYE~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

做完h.w. 咪可以開機lo..哈哈有目的架..
我係2b   ar..有fd^^
你呢??
Posted at 2007-09-08 03:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Eternalky* 於 2007-09-07 10:34 PM 發表:
HI*=]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hihi`*
Posted at 2007-09-08 03:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



節痛 於 2007-09-07 10:34 PM 發表:
大cm..
我係邊個?
估下la..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hollystar 於 2007-09-07 10:31 PM 發表:
第一個留言..?!..*
>!< 加油加油...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

sUre啦`*   = v =''
Posted at 2007-09-08 03:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]