PoohYuko1994
暱稱: uuymai
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
!!
..
;-)
好耐冇見=)
IN THE MAINLAND=)
文章分類
全部 (409)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
alison
c!Ndy
chErry
elly
EteRnal
Hilary
Iris
JONATHAN
justin
keLv!N
My xanGa
pAtr!cK
Samantha
Sannie
stephy
\/anesSa
牛奶
史提芬
肥婆君
欣欣
湯欣
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
每月文章

2007 年 9 月 14 日  星期五   晴天



累爆`*!!

今朝上去開lock..

你好野..搞到我要自己落去..- -'

其實都冇咩大不了...- v -

va ..好悶ar...佢講野可以唔好講咁耐..得番半堂黎畫..- -

講咩講左成個鍾..*??

maths`今堂真係唔係太明..

之後李s!r叫我地做c.w.1.14果陣...

發覺睇番個example..仲明左d.. - v -

recess..都係好busy`要交番本拼寫比au太...遲左..好彩冇比佢鬧`*

eng..剪剪貼貼,,剪剪貼貼,都係悶...

捱左2堂..到中文...其實中文ok架.(我覺得..)

luncH`買野食..

dT`又係聽野...- -

又聽左大半堂...

得番3分2堂黎畫...

好彩有人指點我啫..

thz  slaNey`(應該冇人知邊個 )

我終於第1次o係落堂之前畫得哂d畫..ya  *

之後上lock放野..我隻豬仔ar!!!!!比暴力人士扯爛左!!!!!!!!!*eternal...................................................- ^ -

算啦...

之後番家家...

要休息下...累左5日...

琴日中樂已經好想sLeeP`*

仲未適應到番學既日子..`唉唉~

 

                                                                                   by`,,,  [ pOyU`<:''

                                                                                                                11:39  p.M,,,]

 

 

 

 

刊登時間:2007-09-14 11:40 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 PoohYuko1994 的日誌)


phyllisbun 於 2007-09-15 07:41 PM 發表:
Yuko..
我係嬪^3^(米叫我Slaney--")
第1次黎~
留個cm仔比你~
my Elsie baby-0-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我想叫你朱baby多d..哈哈`*
下次留個大cm啦..+v+
Posted at 2007-09-18 11:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



harry仔 於 2007-09-15 12:48 AM 發表:
唔知留咩好
cm一大個!!!!!
去我blog留言ar
http://blog.qooza.hk/harryso
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ok
Posted at 2007-09-18 11:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]