| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 9 月 14 日 星期五  |
|
累爆`*!! |
今朝上去開lock..
你好野..搞到我要自己落去..- -'
其實都冇咩大不了...- v -
va ..好悶ar...佢講野可以唔好講咁耐..得番半堂黎畫..- -
講咩講左成個鍾..*??
maths`今堂真係唔係太明..
之後李s!r叫我地做c.w.1.14果陣...
發覺睇番個example..仲明左d.. - v -
recess..都係好busy`要交番本拼寫比au太...遲左..好彩冇比佢鬧`*
eng..剪剪貼貼,,剪剪貼貼,都係悶...
捱左2堂..到中文...其實中文ok架.(我覺得..)
luncH`買野食..
dT`又係聽野...- -
又聽左大半堂...
得番3分2堂黎畫...
好彩有人指點我啫..
thz slaNey`(應該冇人知邊個 )
我終於第1次o係落堂之前畫得哂d畫..ya *
之後上lock放野..我隻豬仔ar!!!!!比暴力人士扯爛左!!!!!!!!!*eternal...................................................- ^ -
算啦...
之後番家家...
要休息下...累左5日...
琴日中樂已經好想sLeeP`*
仲未適應到番學既日子..`唉唉~
by`,,, [ pOyU`<:''
11:39 p.M,,,]
|
|
刊登時間:2007-09-14 11:40 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Yuko.. 我係嬪^3^(米叫我Slaney--") 第1次黎~ 留個cm仔比你~ my Elsie baby-0-
|
網主回覆
我想叫你朱baby多d..哈哈`*
下次留個大cm啦..+v+ Posted at 2007-09-18 11:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
harry仔 於 2007-09-15 12:48 AM 發表:
唔知留咩好 cm一大個!!!!! 去我blog留言ar http://blog.qooza.hk/harryso
|
網主回覆
ok Posted at 2007-09-18 11:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|