| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|
2007 年 9 月 18 日 星期二  |
|
無聊的1天`*))) |
今日拎書書///
之後落去..逼到趺死咁滯...
成地都係書包///= ^ =
is`上左尾2果層果個唔知咩////
勁好笑...鄭s!r問極都冇人答問題..成班眼定定咁望住佢..
跟住佢話.."ed你地都識架la..咁我飛架喇..."
跟住全部之前做實驗o既result飛哂..
我都差d抄唔到,,,
maths`都係抄下notes,,,做下數..
geog`好悶...
recess..落左去拎粉筆...點知上番黎先知2b仲有好多白粉筆o係度....= - =
hist`講專題,,,之後教書..好閑...
CH!N`教書+做書果頁..
好多人出左去寫ar...好好玩= v =*
lunch`原本約左朱baby..stephy..ceci,,,cherry,,,vanessa1齊食..
點知出現溝通困難..聽日再約過....= v =
番番學校..又同人講番"星期四晚1樓哈哈事件.."
好無聊= =
epa..悶悶de...
eng`v0cab quiz..有溫到架我..點解會咁架..>^<
pth..其實pth唔係好悶啫...- v -
放學..執lock執到隻腳好痺..= =
番屋企lU...
[ by,,p0yU`*))"||
11:09p.m. ]
|
|
刊登時間:2007-09-18 11:10 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|