PoohYuko1994
暱稱: uuymai
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
!!
..
;-)
好耐冇見=)
IN THE MAINLAND=)
文章分類
全部 (409)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
alison
c!Ndy
chErry
elly
EteRnal
Hilary
Iris
JONATHAN
justin
keLv!N
My xanGa
pAtr!cK
Samantha
Sannie
stephy
\/anesSa
牛奶
史提芬
肥婆君
欣欣
湯欣
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
每月文章

2007 年 9 月 20 日  星期四   晴天



病o左..

今朝上去開lock..個鎖壞壞地...=+=

mAthS`唔明lo..     - () -"

is`悶到丫...vanesa真係好乖..= v =

ch!n h!story`又講煬帝d野...終於ko左隋朝..- * -

er0,,繽同m!ss wong講喉嚨痛,,唔出去做role play,,勁奸..= # =

之後o係度玩埋d無聊遊戲,不過有得行下..唔使咁眼訓..

之後m!ss w0ng講detective應有既特點..叫我地討論...

之後我同stephy講.."要高"

點知m!ss wong叫stephy答..stephy答"he must be tall"

好明顯串緊佢lo....  跟住m!ss wong問點解要tall...

stephy話"tall is better"  <--e句勁絕..))||

miss w0ng 勁尷尬,,話'yes,,tall is better.."

有d人o係度笑....= & =

之後問左人地1 d "three students"既q,,

又繼續玩遊戲,,e個我都唔係好明要玩咩....= _ =\

lunch,,陪左h0llys去買耳環..搞到冇咩時間食飯,,,

之後番學校...

bk`好悶..應該話我自己眼訓..

ch!n,,,,又係教下書咁冇咩特別,,,

放學,,,食左個撈面+1包紫菜卷..yummy,,,

之後上番去中樂...

有個阿嬸好早黎左擦黑板,,,,搞到冇得玩..

之後個阿嬸擦完之後走左..我就o係度畫...

畫到某小部分污漕左,,,,之後做埋本中文書...

又出左去玩..之後去t0ilet拎左d濕紙巾諗住擦番個黑板..唔好咁衰啦..

等我豆住d紙巾番到去......................

點解會擦哂架..??= =

跟住羅s!r同我講,,,,,話頭cin果個阿嬸番番黎,,見到個黑板咁dirty..以為自己擦得唔乾淨...

勁唔開心咁拎番d水黎擦多次..

好彩我果陣時唔o係度啫...如果唔咪實笑到肚痛,,,,,,(好似好衰咁)

跟住樂團...勁多人,,塞爆哂個gp rm,,,

好似有47個人....

6點半到夾完...番h0me..

唔制ar..冇得睇雙子公主.. = ^ +

 

 

                                                                                              by,,p0yU

                                                                                                     11:35 p.m.

 

刊登時間:2007-09-20 11:35 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 PoohYuko1994 的日誌)


嬪* 於 2007-09-21 08:00 PM 發表:
你個po yu...話我奸>3<仲要打錯我個名而且我講事實仲幫左你wor~真係好心冇好報- -"--------------------------------------------Stephy果句真係超正>w<串到miss wong當堂窒左1窒xpp
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..講下笑啫..s0rs0r   啊,,,`
Posted at 2007-09-22 11:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Chelsealam 於 2007-09-20 11:37 PM 發表:
cM fOr yOu !!
+油喔`
得閒黎我個qoOoOoOoOoza留個cM仔啦...*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

h!h!~  am,,唔好意思..你係wHO`*???
Posted at 2007-09-22 11:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]