今日上堂D野唔講喇,,,,
講N!GHT 出去玩既野啦,,
首先,,去左M記等,,,點知得我
其他自己走哂去海濱,,,好慘aR我,, > $ <
好彩仲有個有人性既HaRRY同我1齊行.. - V -
如果唔係我自己唔識去架喇,,,,
之後去到露天劇場,,,"同在同人帳篷下,,卻見不到同路人"
打左比ETERNAL,,問佢O係邊,,佢話O係醣天劇場,,我又係喎.......... - & -
最後望啊望,,終於見到女仔喇,,,
之後再等埋其他人,,,就商量去邊到玩....
點知唔知邊個話唔比玩'立捉',
於是有D人就離開左海濱,,有D人就去大中,,,,
於是,,我`ETERNAL`妤`TRAMY`琪`仲有D唔係好熟既,,去左大中,,
點知胡杰星打黎話蕩失路,,,問佢O係邊,,佢話o係警署門口,,, = v =
+埋星,,1齊去左大中樓1平台玩'立捉'
玩玩下,,妤就要走喇,,,我同eternal送佢出去,,順使去7-11買野飲...
之後番番去,,點知佢地搬竇,,於是轉左過寶湖...繼續燒 ..
首先4個人1齊砌左個心...
我砌埋自己個名,,多得tramy & 琪幫我點,,終於成功影到張杷喇,,yaya~
就快12點,,12點要番到屋企..= =
同eternal,琪1齊走,,,'
佢地2個大中人,,,要我自己1個行噜...
番到去遲左1個字,,成績唔錯.... *v*值得嘉許,,
今年中秋節雖然搬左好多次竇....
仲同1d平時唔係同佢地玩開既人1齊玩..但係都好開心啊.. >v<`
|