2007 年 10 月 23 日 星期二
@^@
今日冇得打blog,,,鬼叫尋晚咁夜訓而今朝又爆左出黎自己尋晚幾點訓咩….= x =`
刊登時間:2007-10-23 11:14 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]