PoohYuko1994
暱稱: uuymai
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
!!
..
;-)
好耐冇見=)
IN THE MAINLAND=)
文章分類
全部 (409)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
alison
c!Ndy
chErry
elly
EteRnal
Hilary
Iris
JONATHAN
justin
keLv!N
My xanGa
pAtr!cK
Samantha
Sannie
stephy
\/anesSa
牛奶
史提芬
肥婆君
欣欣
湯欣
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
每月文章

2007 年 10 月 27 日  星期六   晴天



為壁報擔憂`= x =

今朝番去做壁報`原來10點鐘番去..

我以為9點半...癡左線...= x =

不過都可以做pth vocab...= v =

之後call左主席黎..

早知唔好叫佢黎,,黎到o係到整我d野..............=%=

之後嬪同sani黎埋....仲有巴斯光年...

加埋ceci,,,

跟住仲有ben啦...等等...

不過其實d人係似探班+湊熱鬧...

我地又冇咩做啦...

最後得番ceci同嬪,,主席...

落左去打比冼其vin..好似嘈醒左佢....= - =

不過佢都話唔黎...仲叫主席做番自己應該做既野....

人丁單薄...之後唔知邊個提議話pray..

就由主席領...

點知蘇嘉豪o係出面..搞到我地笑死左...>v<

之後出左去買紙...簡左成1個鐘..

即係話我蹲左1個鐘..

隻腳///..............

最後買左4張紙就番去....

番去釘釘釘..

eternal同mandy.yeUng都黎左...

12點幾就走..

點知巴斯光年同主席唔擦黑板....

咁我要鎖門....比人屈左黎  擦,,,

擦完,鎖埋門走果陣..

李s!r突然之間衝左上黎..= =

仲滿懷希望咁問我地做成點,,,,其實連主題同點整都未諗,,,,'

算啦...

之後番h0me...

訓左晏覺...琴晚同人傾電話傾到3個鐘零13分加13秒///

3點幾cin訓.....= =好眼訓

 

 

刊登時間:2007-10-27 11:22 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






訪客留言 (返回 PoohYuko1994 的日誌)


嬪* 於 2007-10-28 02:13 PM 發表:
壁報死更- -"
9個最近訪客7個都係我>W<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

1睇就知....實交唔到...
到時睇下點同李s!r交代..=t=
要封你為'''最支持我個blog""既人..*v*
Posted at 2007-10-28 11:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



harry仔 於 2007-10-27 11:45 PM 發表:
咪我係出邊好好笑咩...
你地唔係到個陣校長去過你地個班ar!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

真係好好笑...如果唔係成班點會笑到碌地....
唔係你好笑...係..唔知點講..= v =
Posted at 2007-10-28 11:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Steven 於 2007-10-27 11:44 PM 發表:
我唔想留呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我唔逼你lo......=w=
Posted at 2007-10-28 11:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]

 
.
Posted at 2007-10-28 11:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]