PoohYuko1994
暱稱: uuymai
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
!!
..
;-)
好耐冇見=)
IN THE MAINLAND=)
文章分類
全部 (409)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
alison
c!Ndy
chErry
elly
EteRnal
Hilary
Iris
JONATHAN
justin
keLv!N
My xanGa
pAtr!cK
Samantha
Sannie
stephy
\/anesSa
牛奶
史提芬
肥婆君
欣欣
湯欣
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
每月文章

2007 年 11 月 5 日  星期一   晴天



終於搞掂啦`***

死lor...琴晚溫溫下又訓著左...哈哈..仲諗住溫埋中文去溫vocab quiz同做news cut  加ma,, 

跟住7點鐘..阿ma嗌醒左我..問我溫完未  = =

溫完...未熟啫...

我梗係答前面果句啦..後面果句自己諗下好喇..= v =(偷笑..)

於是即係衝起身,,,news cut+執書包...7:30就換埋3+梳頭///

之後果3個字就黎溫書+食早餐...

完美...

番到去仲有5分鐘倒....開lock...岩岩好...>v<  ya!

h!st,...其實佢教書我就o係度諗緊d詞解..

maths..教新野..尚算可以....

reces..溫書///vocab quiz已經丟左去大西洋...*v*

epa...1直期待著佢會比t!me我地溫書...結果都係冇

測驗,,,,@t@,,

詞解..(背得唔係好熟..唔知會唔會錯..)

閱讀(ok易,不過冇check,,唔知會唔會塗左d字冇寫)

語文運用(語帶相關..飲恨..諗極都諗唔到..做完先諗到.. / h \    )

語譯(ok既.. *v*)

長答(算係咁la...= =唔知)

不過d人話做唔哂...我就知自己塗左可能冇寫...唔知ar >@<總之聽日唔好派i.s.如果唔係實死......= 3 =

好喇..壓軸重頭戲..---vocab quiz..1分鐘速讀....

結果`2分(8分full mark)..多謝哂...!!!>v<

好野..要re- quiz..仲要背多段長野...多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝*v*

講真真係幾興奮...完全冇唔開心..= v =

lunch..去 P.K買sushi食.....

p.e...跨欄...幾好玩我覺得..*v*

之後聽講座...好悶..又講埋d無聊野...不過算...聽1堂...\

之後中樂..夾左陣就落去M.f.

之後番h0me lu/.

極力推薦"美人魚Pichi Pichi Pitch"(即係唱 K小魚仙)

快d睇ar..雖然重播...

逢星期六,,下午  4:00-  4:30 tvb播映...準時收看//多多支持`

 

 

 

 

 

刊登時間:2007-11-05 11:46 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 PoohYuko1994 的日誌)


harry仔 於 2007-11-06 07:28 PM 發表:
你依句講得好ar!!!的確唔要得ar!!!!!
得閒就去我個blog留cm la
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝...= v =
ok la,,`
Posted at 2007-11-07 11:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Steven 於 2007-11-05 11:57 PM 發表:
做乜打粗口呀你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

錯,,,!!!!P.k.係百佳簡寫..我肺事打字.. = v =
你ed膚淺既諗法唔要得...
Posted at 2007-11-06 12:13 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]