PoohYuko1994
暱稱: uuymai
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
!!
..
;-)
好耐冇見=)
IN THE MAINLAND=)
文章分類
全部 (409)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
alison
c!Ndy
chErry
elly
EteRnal
Hilary
Iris
JONATHAN
justin
keLv!N
My xanGa
pAtr!cK
Samantha
Sannie
stephy
\/anesSa
牛奶
史提芬
肥婆君
欣欣
湯欣
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
每月文章

2007 年 11 月 13 日  星期二   晴天



>3333<

琴晚溫CL溫到訓左...*^*

今朝成台野未執...

IS,,好野..鄭S!R冇番,,可以睇碟>3333<..

MATHS,,做數LO...冇咩好野做得出黎...

GEOG,,愈睇就愈覺TT前面好似d蓮藕絲剪斷咁..= V =

h!st好悶ar,,坐o係前面冇咩野做..唯1就係聽歌果度好笑d..

其實首歌ok好聽,,不過果個人唱得勁難聽..= =醜化哂首歌....

ch!n2堂....笑下笑下咁又過左..*v*

仲知道左小小小鬈叫咩名...超可愛..>3333<   thzz冼其vin ar~

lunch,,同咩咩,,mandy去左食吉野家...= V =

見到鬈鬈BEN+佢地果班人...

好得意既頭.../ V \

之後MANDY食食下話'袁錦泉'請佢同vanessa上佢屋企食飯..

我以為真係果個袁錦泉....

收尾聽下聽下,,'袁錦泉話陳錦成....'

我cin諗..咪住...袁錦泉點會識陳錦成...

先諗起係另外果個..

笑到停唔到...>V<

之後test改正.....

epa...岩岩好教得哂...勁//

eng...聽書..

猜包剪x..睇下邊個要畫monkey tale...

patrick輸左..輸得好慘烈,,,哈哈哈

pth又去左果度上...

放學同小林子1齊走...

番屋企食粟米..食左2條=V=

唔講住..要做essay..

 

 

刊登時間:2007-11-14 12:05 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 PoohYuko1994 的日誌)


hollystar 於 2007-11-14 11:45 PM 發表:
嘩...真係超好笑呀 xd
'袁錦泉'請佢同vanessa上佢屋企食飯..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我真係以為真果個..
好s!lly  t!m覺得....``**
點解果陣時會覺得係真既呢...=V=
係咪掛住食野,,唔得閒諗............................................
Posted at 2007-11-15 12:10 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Steven 於 2007-11-14 11:07 PM 發表:
CMCMCMCMCMCMCMCMCMCM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好無聊aR 你..
`^'
Posted at 2007-11-15 12:07 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]