| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 11 月 13 日 星期二  |
|
>3333< |
琴晚溫CL溫到訓左...*^*
今朝成台野未執...
IS,,好野..鄭S!R冇番,,可以睇碟>3333<..
MATHS,,做數LO...冇咩好野做得出黎...
GEOG,,愈睇就愈覺TT前面好似d蓮藕絲剪斷咁..= V =
h!st好悶ar,,坐o係前面冇咩野做..唯1就係聽歌果度好笑d..
其實首歌ok好聽,,不過果個人唱得勁難聽..= =醜化哂首歌....
ch!n2堂....笑下笑下咁又過左..*v*
仲知道左小小小鬈叫咩名...超可愛..>3333< thzz冼其vin ar~
lunch,,同咩咩,,mandy去左食吉野家...= V =
見到鬈鬈BEN+佢地果班人...
好得意既頭.../ V \
之後MANDY食食下話'袁錦泉'請佢同vanessa上佢屋企食飯..
我以為真係果個袁錦泉....
收尾聽下聽下,,'袁錦泉話陳錦成....'
我cin諗..咪住...袁錦泉點會識陳錦成...
先諗起係另外果個..
笑到停唔到...>V<
之後test改正.....
epa...岩岩好教得哂...勁//
eng...聽書..
猜包剪x..睇下邊個要畫monkey tale...
patrick輸左..輸得好慘烈,,,哈哈哈
pth又去左果度上...
放學同小林子1齊走...
番屋企食粟米..食左2條=V=
唔講住..要做essay..
|
|
刊登時間:2007-11-14 12:05 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
嘩...真係超好笑呀 xd '袁錦泉'請佢同vanessa上佢屋企食飯..
|
網主回覆
我真係以為真果個..
好s!lly t!m覺得....``**
點解果陣時會覺得係真既呢...=V=
係咪掛住食野,,唔得閒諗............................................ Posted at 2007-11-15 12:10 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Steven 於 2007-11-14 11:07 PM 發表:
|
網主回覆
好無聊aR 你..
`^' Posted at 2007-11-15 12:07 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|