PoohYuko1994
暱稱: uuymai
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
!!
..
;-)
好耐冇見=)
IN THE MAINLAND=)
文章分類
全部 (409)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
alison
c!Ndy
chErry
elly
EteRnal
Hilary
Iris
JONATHAN
justin
keLv!N
My xanGa
pAtr!cK
Samantha
Sannie
stephy
\/anesSa
牛奶
史提芬
肥婆君
欣欣
湯欣
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
每月文章

2007 年 11 月 14 日  星期三   晴天



SLeeP`

琴日凌晨2點先訓,,死人ESSAY>/\<

不過今朝都起到身,,,=V=

莊太講野.....都唔知有咩好笑,,,D人勁無聊LO,,,,= - =\

MUS!C..MF,,有得同小欣欣+小嬪嬪1齊..>3333<

CL,,唔使答...仲有糖食=V=

不過佢問得少,,教得多....好悶.............

RECESS..溫d!ct...比咩咩誤導左..都唔使背Europe=^=\

默完之後..又要教書..好悶...

pth作句子...作左好多無聊野出黎=V=``

lunch,,同咩咩,mandy,,carrie去食成仔記...

展開 調查行動,,,大概有7個...=V=,,1個幾恐怖既數字////

咩咩好危險ar,,小心d..``>V<

 

bK..真係抽到6號..哈哈...

ch!n,,傾番李逵d野...patrick扮得超好笑..

is又唔知教果d咩電..好悶..

放學落左去cp hea..之後上番去做壁報...

愈夜就愈凍...

之後kelvin請搭taxi,,,,`*v*..唔使行..多謝哂...

night,食完飯..訓到9點8先起身,,..好舒服.`*v*

之後沖涼+打比咩咩..

聽日買野喇...

BBQ`>3333<有野食..

好期待Ar ``

>3333<`**

 

 

 

 

 

刊登時間:2007-11-15 12:04 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






訪客留言 (返回 PoohYuko1994 的日誌)


phyllisbun 於 2007-11-15 07:06 PM 發表:
我唔要叫小嬪嬪<3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

幾好聽丫...`唔錯..
小嬪嬪超好聽..>3333<
Posted at 2007-11-16 12:12 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hollystar 於 2007-11-15 12:13 AM 發表:
YAYA..我會小心D嫁啦 XD
BK...好無奈..= =
好彩唔係抽中我背金句咋
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都好驚佢會叫我背金句..=V=`
Posted at 2007-11-15 11:21 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]