| «‹ December 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|
2007 年 11 月 16 日 星期五  |
|
有意義既1日...=V=` |
今朝8點半去左飲茶,,,,=V=
好凍aR``
之後番去執番好窗台D野...做埋本A.B
開機搵番果2首詩....上下BLOG..
跟住換3出去買BBQ D野..
O係樓下見到洗其VIN...於是就1齊行..(反正都係同1條路)
行到東海堂果度..Vanessa打比洗其vin..於是就1齊行喇..*v*
好喇..齊人..買野lu..>3333<
得我1個著校服..怪怪地....= =
去左街市..原來冇人食魷魚架...得我..carrie都算既..= =
之後去左惠康...都冇買過野....
去左喋喋不休食lunch..
見到肥波..=V=
笑到趴地咁滯....*V*
之後去另外果間惠康...買左D棉花糖..BREAD果D...
買完就出去傾D野擺邊度.....=v=
最後由vanessa拎哂番屋企...thzz.
之後學中樂...
好眼訓ar.....
聽日仲要去玩...
有野食..>3333<`
|
|
刊登時間:2007-11-16 12:11 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Eternalky* 於 2007-11-17 07:24 PM 發表:
|
|
|
SANIE 於 2007-11-17 05:18 PM 發表:
|
|
|
CM 4 UUUU >3< ^^
係呀係呀,,,, 真係笑到趴地咁滯 哈哈.....xd
|
|
|
仲有你邊篇日記有寫我係 Mandy Yuen?? > <"
|
|
|
cMz =] xD' 去左旅行喇 ^^'
唔好在再叫我 Mandy """Yuen""" 好~~ 多謝哂 xPP
mandy*
|
網主回覆
ok~` Posted at 2007-11-20 05:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|