PoohYuko1994
暱稱: uuymai
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« December 2020 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
!!
..
;-)
好耐冇見=)
IN THE MAINLAND=)
文章分類
全部 (409)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
alison
c!Ndy
chErry
elly
EteRnal
Hilary
Iris
JONATHAN
justin
keLv!N
My xanGa
pAtr!cK
Samantha
Sannie
stephy
\/anesSa
牛奶
史提芬
肥婆君
欣欣
湯欣
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
每月文章

2007 年 11 月 16 日  星期五   晴天



有意義既1日...=V=`

今朝8點半去左飲茶,,,,=V=

好凍aR``

之後番去執番好窗台D野...做埋本A.B

開機搵番果2首詩....上下BLOG..

跟住換3出去買BBQ  D野..

O係樓下見到洗其VIN...於是就1齊行..(反正都係同1條路)

行到東海堂果度..Vanessa打比洗其vin..於是就1齊行喇..*v*

好喇..齊人..買野lu..>3333<

得我1個著校服..怪怪地....= =

去左街市..原來冇人食魷魚架...得我..carrie都算既..= =

之後去左惠康...都冇買過野....

去左喋喋不休食lunch..

見到肥波..=V=

笑到趴地咁滯....*V*

之後去另外果間惠康...買左D棉花糖..BREAD果D...

買完就出去傾D野擺邊度.....=v=

最後由vanessa拎哂番屋企...thzz.

之後學中樂...

好眼訓ar.....

聽日仲要去玩...

有野食..>3333<`

 

刊登時間:2007-11-16 12:11 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 PoohYuko1994 的日誌)


Eternalky* 於 2007-11-17 07:24 PM 發表:
星期四我都要番
我想搵你架-3-
但係搵唔到
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SANIE 於 2007-11-17 05:18 PM 發表:
你個日有去中樂團ar??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hollystar 於 2007-11-17 02:40 PM 發表:
CM 4 UUUU >3< ^^

係呀係呀,,,,
真係笑到趴地咁滯
哈哈.....xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



dear_mandy 於 2007-11-17 09:52 AM 發表:
仲有你邊篇日記有寫我係 Mandy Yuen??
> <"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



dear_mandy 於 2007-11-17 09:28 AM 發表:
cMz =] xD'
去左旅行喇 ^^'

唔好在再叫我 Mandy """Yuen"""
好~~ 多謝哂 xPP

mandy*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ok~`
Posted at 2007-11-20 05:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]