琴晚食完飯就訓左...SO冇打到Blog...>^<,,補打..
今日(應該話前日)..去左燒野食啦...
點知今年又好似上年咁,,差唔多最尾果隊先有車..
於是就有人上去唱歌
有F.1級主席,,主席,,李SIR,,蘇S!R,,仲有唐SIR..
都幾好玩....
之後去bbq,,raymond,,vanessa,,kelvin仲有bc搞左好耐都未得..
我地食住零食等佢地..(好似有d衰)...哈哈
最後唔知搞左幾耐,,終於有得食...
坐o係老師台隔離..不大好受....=/\=
食食下,,d人不經不覺走哂...得番女仔..
我o係度狂燒咖哩魷魚比人食..哈哈
小林子過左黎燒棉花糖比我食ar,,好好味..>3333<
之後過去玩集體game...
聯句...差少少咋..我e+諗到喇
"燃起1團火"
算啦,,玩下啫..
之後影大合照....
好快就走lu....
好似冇咩玩過...
thzz蔥蔥幫我拎野...
超好人...
上旅遊車,,同咩咩,,mandy,,carrie,,harris,,主席,死人steven,,仲有鬈鬈頭玩接龍
好好玩,,,勁好笑...
番到學校,,玩killer...
ok好玩既..
但係又唔玩傻佬,,傻佬超好玩ar..
之後5點幾走人...同mandy`ho+咩咩+小林子1齊走....
番到去好累...食完飯訓左,,訓到9點..睇鐵咀銀牙+沖涼..又去訓lu,,
所以冇開到機...
POST番旅行D相相 CIN~>3333<`**

上`小欣欣,,下左`咩咩,,下右`ME,,(伸利失 敗`..)\\ 小欣欣+我我的伸利照...``YA~
(佈景板PATRICK)哈哈,,(後)
佈景板BC+CARRIE+CIRCLE,,BC同CARRIE望緊咩呢...??
鬈鬈頭,,<原本想影佢笑緊..點知變成咁..見到E張都想笑...=V=`哈哈

主席上台唱歌既英姿...(= =) 仔細睇,,佢係咪f.1架...哈哈 MANDY個樣好得意哇>3333<

steven超醒,,識望鏡頭,,讚!!!* 主席望緊邊..知唔知架車開緊企o係度會仆死....=V=

ME + CARRIE
佈景板`洗其VIN+布甸狗,,如果張相放大D,可以見到洗其VIN做緊勝利手勢...
唔POST住,,,得閒再整...驚比人鬧...=V=`