PoohYuko1994
暱稱: uuymai
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
!!
..
;-)
好耐冇見=)
IN THE MAINLAND=)
文章分類
全部 (409)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
alison
c!Ndy
chErry
elly
EteRnal
Hilary
Iris
JONATHAN
justin
keLv!N
My xanGa
pAtr!cK
Samantha
Sannie
stephy
\/anesSa
牛奶
史提芬
肥婆君
欣欣
湯欣
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
每月文章

2007 年 11 月 16 日  星期五   晴天



旅行``>3333<

琴晚食完飯就訓左...SO冇打到Blog...>^<,,補打..

今日(應該話前日)..去左燒野食啦...

點知今年又好似上年咁,,差唔多最尾果隊先有車..

於是就有人上去唱歌

有F.1級主席,,主席,,李SIR,,蘇S!R,,仲有唐SIR..

都幾好玩....

之後去bbq,,raymond,,vanessa,,kelvin仲有bc搞左好耐都未得..

我地食住零食等佢地..(好似有d衰)...哈哈

最後唔知搞左幾耐,,終於有得食...

坐o係老師台隔離..不大好受....=/\=

食食下,,d人不經不覺走哂...得番女仔..

我o係度狂燒咖哩魷魚比人食..哈哈

小林子過左黎燒棉花糖比我食ar,,好好味..>3333<

之後過去玩集體game...

聯句...差少少咋..我e+諗到喇

"燃起1團火"  

算啦,,玩下啫..

之後影大合照....

好快就走lu....

好似冇咩玩過...

thzz蔥蔥幫我拎野...

超好人...

上旅遊車,,同咩咩,,mandy,,carrie,,harris,,主席,死人steven,,仲有鬈鬈頭玩接龍

好好玩,,,勁好笑...

番到學校,,玩killer...

ok好玩既..

但係又唔玩傻佬,,傻佬超好玩ar..

之後5點幾走人...同mandy`ho+咩咩+小林子1齊走....

番到去好累...食完飯訓左,,訓到9點..睇鐵咀銀牙+沖涼..又去訓lu,,

所以冇開到機...

 

 

POST番旅行D相相  CIN~>3333<`**

                                                                   

     

上`小欣欣,,下左`咩咩,,下右`ME,,(伸利失  敗`..)\\               小欣欣+我我的伸利照...``YA~

(佈景板PATRICK)哈哈,,(後)

 

佈景板BC+CARRIE+CIRCLE,,BC同CARRIE望緊咩呢...??

鬈鬈頭,,<原本想影佢笑緊..點知變成咁..見到E張都想笑...=V=`哈哈

       

主席上台唱歌既英姿...(= =)  仔細睇,,佢係咪f.1架...哈哈             MANDY個樣好得意哇>3333<

 

steven超醒,,識望鏡頭,,讚!!!*  主席望緊邊..知唔知架車開緊企o係度會仆死....=V=

ME  +  CARRIE

佈景板`洗其VIN+布甸狗,,如果張相放大D,可以見到洗其VIN做緊勝利手勢...

 

唔POST住,,,得閒再整...驚比人鬧...=V=`

 

刊登時間:2007-11-18 01:30 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 PoohYuko1994 的日誌)


...杏仁仔 於 2007-11-19 08:12 PM 發表:
頓你...

小林子..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

幾好聽丫,,唔錯..*V*
Posted at 2007-11-21 12:27 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



harry仔 於 2007-11-18 02:37 AM 發表:
我對你篇野無咩興趣,不過d相就好有興趣
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我知=V=
Posted at 2007-11-21 12:26 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]