PoohYuko1994
暱稱: uuymai
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
!!
..
;-)
好耐冇見=)
IN THE MAINLAND=)
文章分類
全部 (409)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
alison
c!Ndy
chErry
elly
EteRnal
Hilary
Iris
JONATHAN
justin
keLv!N
My xanGa
pAtr!cK
Samantha
Sannie
stephy
\/anesSa
牛奶
史提芬
肥婆君
欣欣
湯欣
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
每月文章

2007 年 11 月 23 日  星期五   晴天



哇,,會唔會扣分架,,=*=

今朝完全冇左mf  e件事....

開locker見到raymond,,

出奇地佢問我點解o係到,,

完全get唔到佢問咩...

無厘頭咁話'佢地落哂去,,得我自己1個'

raymond'你冇去夾歌既.'

me'......................

完全冇左e件事,,哈哈................

maths,,教數,,時間過得超快..= =

is,,有得做experiment,,雖然我冇咩掂過,,不過唔使坐定定,,都係1件唔錯既事=V=

之後落左去搵李S!R~,,,

CHIS,,教宋+問書,,

錯左果條咩渠,,唔記得左T!M  =V=..寫左山陽瀆..

ERO,,有得睇書書,,,,尹BEN同冼其VIN超勁,,睇哂個箱最厚果2本...=V=超勁AR>V<

之後落去,,,勁無奈,,次次都要人作古仔....悶..= =

LUNCH,,去左大家樂,,,同MAMI+哥

癡線架,,成班都O係度LO...

1.)Stephy

2.)steven+主席+尹ben+harris

3.)  vanessa+mandy+包包+不知名人士

4.)raymond+黃梓生...

好'橋'..=V=

之後走果陣o係下面見到steven班人,,跟仕就1齊行,,

不過佢地d聲浪真係...........................= =

我自己行先喇...

之後上library   print野,,,又見到steven班人,,,

仲同主席嘈起上黎...

其實係誤會1場..

最衰都係你a,,死人劉啓昌....又o係度話咩開機閂機,,我1次都未用過lo(新機)...

落埋去溫dict,,,

bk,又黎,,繼譚s!r噴完...林太又噴多下....= =

好彩本聖經冇事,,,不過張台就慘d,,,,1滴口水...= =

坐前面真係......唉,,算.

chin,,miss tang冇番,,有得玩.....

patrick+冼其vin  o係度狂讀野,,嘈住哂..噪音!!我要做數架..

不過可以彈尹ben條繩...哈哈

之後默書...都話果8句野番黎cin溫都得架la  =V=

放稕,,邊個彈大阮AR,,超煩,,,=/\=

之後上library還書....要扣分喇,,第2次遲還....= =

得1個wrning,,分明就係想人地唔借褚la

下個WEEK比賽LA..咁我科history冇喇...= =

你講d野真係令我感到非常失望....................................

 

 

 

 

 

刊登時間:2007-11-23 12:40 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 PoohYuko1994 的日誌)


hollystar 於 2007-11-23 11:40 PM 發表:
你係咪打錯左D野呢...
"bk,又黎,,繼譚s!r噴完...李太又噴多下....= ="
李太??!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



phyllisbun 於 2007-11-23 08:46 PM 發表:
sanie~~
大阮大過中阮好多ga~
寶寶
邊個講野令你非常失望?_?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SANIE 於 2007-11-23 04:34 PM 發表:
YO!! CM
又唔黎我到留cm..T.T
大阮咩黎GA..
同中阮一様様GA?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]