| «‹ June 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 11 月 23 日 星期五  |
|
哇,,會唔會扣分架,,=*= |
今朝完全冇左mf e件事....
開locker見到raymond,,
出奇地佢問我點解o係到,,
完全get唔到佢問咩...
無厘頭咁話'佢地落哂去,,得我自己1個'
raymond'你冇去夾歌既.'
me'......................
完全冇左e件事,,哈哈................
maths,,教數,,時間過得超快..= =
is,,有得做experiment,,雖然我冇咩掂過,,不過唔使坐定定,,都係1件唔錯既事=V=
之後落左去搵李S!R~,,,
CHIS,,教宋+問書,,
錯左果條咩渠,,唔記得左T!M =V=..寫左山陽瀆..
ERO,,有得睇書書,,,,尹BEN同冼其VIN超勁,,睇哂個箱最厚果2本...=V=超勁AR>V<
之後落去,,,勁無奈,,次次都要人作古仔....悶..= =
LUNCH,,去左大家樂,,,同MAMI+哥
癡線架,,成班都O係度LO...
1.)Stephy
2.)steven+主席+尹ben+harris
3.) vanessa+mandy+包包+不知名人士
4.)raymond+黃梓生...
好'橋'..=V=
之後走果陣o係下面見到steven班人,,跟仕就1齊行,,
不過佢地d聲浪真係...........................= =
我自己行先喇...
之後上library print野,,,又見到steven班人,,,
仲同主席嘈起上黎...
其實係誤會1場..
最衰都係你a,,死人劉啓昌....又o係度話咩開機閂機,,我1次都未用過lo(新機)...
落埋去溫dict,,,
bk,又黎,,繼譚s!r噴完...林太又噴多下....= =
好彩本聖經冇事,,,不過張台就慘d,,,,1滴口水...= =
坐前面真係......唉,,算.
chin,,miss tang冇番,,有得玩.....
patrick+冼其vin o係度狂讀野,,嘈住哂..噪音!!我要做數架..
不過可以彈尹ben條繩...哈哈
之後默書...都話果8句野番黎cin溫都得架la =V=
放稕,,邊個彈大阮AR,,超煩,,,=/\=
之後上library還書....要扣分喇,,第2次遲還....= =
得1個wrning,,分明就係想人地唔借褚la
下個WEEK比賽LA..咁我科history冇喇...= =
你講d野真係令我感到非常失望....................................
|
|
刊登時間:2007-11-23 12:40 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
你係咪打錯左D野呢... "bk,又黎,,繼譚s!r噴完...李太又噴多下....= =" 李太??!!!!!!
|
|
|
sanie~~ 大阮大過中阮好多ga~ 寶寶 邊個講野令你非常失望?_?
|
|
|
SANIE 於 2007-11-23 04:34 PM 發表:
YO!! CM 又唔黎我到留cm..T.T 大阮咩黎GA.. 同中阮一様様GA?!
|
|