| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 12 月 4 日 星期二  |
|
好累../ " \ |
今朝6點9就起左身LA,,,..破紀錄...哈哈*V*
要MF,,,o係度做is w.b.哈哈
好鐘意孔s!r今日首歌....*v*
is,,又遲左,,/ 0 \
又話教唔哂,,自己又遲尼....不過算啦,,反正都係傾計啫...
點知傾傾下蘇s!r走過黎鬧我地,,
主席承擔哂...哈哈,比人鬧..
maths,,今堂冇咩玩la...
geog,,玩到癲左,完全唔明佢o係度講咩.../ v \
d小學生行過....某某人教書落力左,,哈哈
recess陪咩咩落去..\
h!st好悶,,個頭有d暈暈地,,@/\@
chin冇短講,,冇得笑t!m,,,
o係度講<仲夏夜>..抄到成張野花哂...
lunch周圍行,,又行番去7-11,,哈哈..5.5搞掂..
中史派卷,,,,45.5/50...= =唔算太好但係就唔係差..
eng做g.u..
pth又繼續讀文言文,,
無lala有d小學生走左入黎...勁好笑個樣...
放學o係度做功課.....>V<
|
|
刊登時間:2007-12-05 12:01 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Zusaku 於 2007-12-05 05:01 PM 發表:
|
網主回覆
thzZ`>V<"* Posted at 2007-12-06 11:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
harry仔 於 2007-12-05 12:11 AM 發表:
我個班最好笑都係d.t.堂 我個班某某人鍾意果個入左黎參觀 即係笑死左 今日最正係上geog 因為唔洗聽tt教書 我地第一堂要幫手整番靚個board 結果唔洗聽佢講 係到做野^~^
|
網主回覆
下下,,F.1鍾意P.6既..小學同學牙,,??!!
整board唔聽書得既咩..= = Posted at 2007-12-06 11:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|