PoohYuko1994
暱稱: uuymai
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
!!
..
;-)
好耐冇見=)
IN THE MAINLAND=)
文章分類
全部 (409)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
alison
c!Ndy
chErry
elly
EteRnal
Hilary
Iris
JONATHAN
justin
keLv!N
My xanGa
pAtr!cK
Samantha
Sannie
stephy
\/anesSa
牛奶
史提芬
肥婆君
欣欣
湯欣
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
每月文章

2007 年 12 月 17 日  星期一   晴天



/ v \

條利麻痺左...生左粒'飛之'

好痛.../ 3 \

hist派卷... 42/50...

maths笑笑下,,李s!r問我are you ok..

o...i'm ok...= ='

派test.. 26/30

recess,,見到冼vin拎住張大排檔,,

8卦之下問佢拎出黎做咩

佢話vocab quiz..

....................................................

救命了////完全冇左e回事...

於是!半個recess奉獻左比v.q

epa趕趕趕///我在發夢的..

因為實在太眼訓../ 3 \

chin,,都係趕趕趕...都唔知佢講咩..= ='

eng .v.q來了...

居然.....8/10

= ='

都唔知好笑定好喊...

之前o係home睇過再番黎溫都係得4分or  pass

今次得番黎溫都有8分...

我係咪應該以後都留番番黎溫呢../ 3 \

lunch同咩咩去左食車車,,

pe好好玩哇,,,,,,

仲冇test煩住..盡情的玩/

放學番左home..好乖乖..*v*

 

刊登時間:2007-12-17 11:44 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 PoohYuko1994 的日誌)


ooocylooo 於 2007-12-18 09:44 PM 發表:
哈哈我都係英文堂之前轉堂果陣溫-v-
但係滿分xdd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

勁LO*HEHE..*V*
Posted at 2007-12-18 11:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



phyllisbun 於 2007-12-18 07:47 PM 發表:
寶寶唔知點解呢刻我愛爆妳-3-''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

雖然唔知點解朱嬪你突然之間愛爆我..=V=
不過呢刻我都愛爆妳 *V*
哈哈..
Posted at 2007-12-18 11:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



蔥蔥 於 2007-12-18 07:20 PM 發表:
唔知講咩好tim`
總之cm啦^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZZ**
Posted at 2007-12-18 11:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]