| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 12 月 19 日 星期三  |
|
s!cK` |
岩岩打邊爐...
打完之後即刻訓左..
訓到10點比人嗌醒沖涼...
e+仲係好眼訓../ 3 \
講番今日c!n
vA,,,整ar整,,都係較free既1堂,,,,=V=
maths,,做數...咁樣唔錯..唔使聽佢講野../ V \
RECESS..忙於琴晚仲未背完果2首詩..*v*
eng派番份卷...扣左1分...*v*算啦..
之後就捱到落堂...好悶..同carrie o係度破壞公物..hEhE..
Ch!n d!ct...有驚無險既100分.../ 3 \
lunch同mami去食一哥豬扒飯....等左好耐..好彩冇遲到啫..感謝神.*
dt繼續布甸+匙牌...**
火警演習..煩到乜咁...
好心你就唔好事前話比人聽啦....
仲要阻住我地玩..'
放學同stephy去aRT r00m整埋幅紙雕
好多2b人o係度...
每個人都在趕工..
整整下咩咩同cherry落左黎
我同咩咩執埋d手尾...
cherry和stephy有個約會..hEhE..
之後去cp hea左陣就番h0me lu..
聽日mf...加油...**
|
|
刊登時間:2007-12-19 11:54 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
...杏仁仔 於 2007-12-20 08:11 PM 發表:
|
|
|
Steven 於 2007-12-20 12:08 AM 發表:
|
網主回覆
點可以咁架..冇恆心.= ='' Posted at 2007-12-20 12:18 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|