| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 12 月 20 日 星期四  |
|
1st * |
又訓喇,,
e排真係超眼訓..`
9點幾先醒..*v*
講番今日..
mF wh0le dAy.*
中級cin...好好睇ar...創意100%
仲有曲詞創作..我覺得第1team好d...= ='
小息..去完t0ilet番cr,成班人o係度開聲..
之後唱左n次...直接去cp..
天寒地凍要人除冷,,,凍死了.*
幸好有朱嬪的暖手...*v*
終於都到我地喇..第3組.......*
其實我上到去就只係唱..真係冇乜聽班b0ys 有冇走音...hEhE..
之後聽多陣就宣佈RESULT...
洪文轁拎唔到最佳指揮....= ='比咩顏潔兒拎左..
季軍2E...
亞軍2D & 1D..我以為冇行架喇....
點知居然冠軍...*V*yA...
lunch...去左買present比梁s!r....
hapPy br!thDay & mErry cHr!stmas*
番黎睇高級組...
F.7班人癲左=0=''
唔知我地第日會唔會咁.= ="
之後落去送左份野比梁S!R...佢好似好開心咁..*V*
跟住傾左陣..
意外收穫哇....*V*
中樂中樂//***
|
|
刊登時間:2007-12-20 11:25 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
HALO!! 包魚姐姐,, FORM1的小妹妹黎喇,,,呵呵,, 係咪好益智呢,,!!
|
|
|
蔥蔥 於 2007-12-20 11:45 PM 發表:
哈哈^^ 我都估唔到我地會拎到冠軍`超開心xD' 今日都幾好笑*v* TimTim, 以後都要咁叫佢....hehe**
|
網主回覆
@v@`點解要咁叫.= =" Posted at 2007-12-22 03:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|