| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 12 月 21 日 星期五  |
|
班聯`*v* |
今日7點半起左身...約左杏仁仔..
又遲到喇../ 3 \sorry...
首先番到去,,,見到咩咩+好多個人..
之後咩感恩崇拜...如果唔係坐第1行...我已睡了..\ . /
之後食街..有野食*V*
食左雞翼+薯餅+紫菜卷..好味哇..!!
之後出去睇人抽獎..*
終於抽到2B喇...好野...雖然只係雪餅
之後集隊唱歌..D人唱得好大聲...好H!GH*V*
之後放LUNCH...出去行左陣,,,,
陪咩咩+carrie去買聖誕禮物"
之後番去叮番熱d飯."
玩lU...
玩玩下Eternal+波子+yanny+mandy.p扯左m!ss m0k黎..hehe
超好玩...
比人狂玩lo..
今日都算幾好玩..hEhE..`
之後夾左陣中樂....*
番H0ME擺低d野cin..
睇電視+食野...
之後番去表演..
腳累./ 3 \
thzz你地d禮物`:::
咩咩`杏仁仔`eternal`stephy`cherry`嬪`sann!e`mandy`carrie`counseller`ar哥`主席`蔥蔥`ben`ceci`harry`christina`cindy..(排名不分先後..唔知有冇漏)

禮物哇`*>3333<
|
|
刊登時間:2007-12-21 11:54 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Eternalky* 於 2007-12-25 02:05 PM 發表:
|
|
|
*..Hilary=] 於 2007-12-22 09:38 PM 發表:
>333<好多禮物ar.. 你係5係好开心呢!! 聖誕快樂!! 記住去我xanga留cm ar www.xanga.com/Hilary_4241994
|
|