| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 1 月 23 日 星期三  |
|
.... |
今朝居然7點2起左身,,
好奇蹟下...
早會好慘,,歌冇得唱,,o係度聽左咁耐,,,陰公..
music,,睇mf d野,,睇左成2堂...
之後無lala miss mok叫中樂d人下次帶樂器番黎...= ="
仲要表演,,,= =" 西樂果陣又唔玩...= ="
cl,,派卷,,9字..-
臨走比梁sir問我小信徒...
我話有本唔見左,,佢叫我做住cin...=V="
eng既2堂..剛開始stephy還是好嚴肅,,
唔知幾時開始就玩埋1份,,哈哈
玩下玩下又過左2堂...
pth搵左我地去試機....= ="
lunch番左屋企食..
番到黎拎番本簿喇,,,
變態佬真係好人...多謝哂...>\/<
ass抄黑板手累....
is鄭sir無番...miss w0ng又播碟...同stephy1路睇都有d反應..
睇睇下見到隻'蜜猴''好似ar哥..哈哈...
其實都係悶得滯冇野做拎野黎講,,哈哈
放學寫果張野好失敗ar../ 3 \
唉唉..............=/\="
累左你地tim..= ="
7點倒番到home
跟住出去食飯...
3都冇換..又走去名苑食..
又行番去大元,,有D運吉既感覺,,,= ="
之後睇秀才愛上兵,,好好笑...哈哈//
訓左9個字..比AR MA嗌醒左..= =:(
好眼訓AR.................................................
剛玩了好好玩既gAmE*哈哈
|
|
刊登時間:2008-01-24 12:25 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Steven 於 2008-01-24 09:54 PM 發表:
悶得濟都唔好搵d咁無聊既野黎講丫...= ="
|
|