| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 1 月 29 日 星期二  |
|
'''寒冷持續''' |
今朝又遲左DD...
IS"做EXPRIMENT,,OK好玩,,起碼省卻教書時間+MATHS*\/*
MATHS''計數,,對E課真係好有興趣..哈哈..
RECESS,,開LOCK啦...
HIST,,算啦,,都算聽到佢講咩..
CHIN,同Yanny玩猜拳..哈哈..
愛蓮說的notes,,抄得有點不太想抄了..
holly靜左好多...=\/="
lunch去左松本食....冇人..大把位坐..
諗起以前熱果陣爆哂位///.......
lunch番去,,登記人地d生日...
chin .h..聽故仔..ok..中史係好有趣的1個科目..
eng..好似話咩4個1group,,我仲o係度整緊billy個袖..
搵緊個袖條拉鏈o係邊...
最後搵到,,,不過冇拉到..=3="
得扯左頂帽落黎,,軟綿綿架,,好舒服..*\/*
pth,,,教下書咁,,好眼卒..
放學..超超超超凍...=[]=''
番學企,,飲左杯milk..開tv+computer..
3都唔換喇..咁凍..
night先做h.w..搞到比人鬧////哈哈..
pth的稿..未必真係會嗌到...但都有機會..
所以諗定先..
聽日music彈乜鬼好,,,
mary有隻小綿羊<--嬪的favourite,,哈哈
有隻雀仔跌落水<---出自劉伯伯寫成的<名曲集>
金蛇狂舞..<---空彈下聽日番去拎琴就彃到.....不過會唔會太求其..''(算啦,,都冇人知咩黎..)=\/="
算啦,,等陣先諗..聽朝仲要問miss pang借store rm key,,,又要早d番去..
希望唔會甩朱嬪底啦..我係唔會遲到架喇..哈哈''
softly''
扉閉める その瞬間
もうその時から 君が愛しい
一つ増えた 鍵を見つめて
新しい優しさ あふれてくるよ
悲しい夜 こぼした一言で
涙をぬぐいに かけつけてくれたね
全てがやわらかさに あふれていて
そばにいるだけで こんなにも幸せ
ああ 時の隙間を 乗り越えて
抱きしめあえば もっと
温かくなれるね
夢の中の 君はいつも
どこか寂しくって 遠くにいる
遥か夜空 ふと見上げれば
三日月も片割れ 探しているよ
君の弱さ 私守れるかな
どんなことでも良い
ためらわず 話して
「おやすみ」でもまだ明日に行きたくない
黙りこんで 困らせては 笑い合って
ああ 指の隙間を 埋め合って
寄り添い合えば もっと
たくましくなれるね
本当は 帰りたくない
ずっと 一緒にいたい
でもその ハナレ バナレ が
二人の絆を もっとずっと 強くするよ
だから
I believe
全てがやわらかさに あふれていて
そばにいるだけで こんなにも幸せ
ああ 時の隙間を 乗り越えて
抱きしめあえば もっと
温かくなれるね
「おやすみ」でもまだ明日に行きたくない
黙りこんで 困らせては 笑い合って
ああ 指の隙間を 埋め合って
寄り添い合えば もっと
たくましくなれるね
知點解,,好好聽,,不過好耐年前..=\/="
|
|
刊登時間:2008-01-30 12:27 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
我識金蛇狂舞,,,不如你就彈呢首啦.. 唔錯...哈哈>3
|
網主回覆
冇彈到la...哈哈 Posted at 2008-01-30 11:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Steven 於 2008-01-30 12:35 AM 發表:
低B仔玩猜拳= ="講笑je 你做咩美化左我隻"有隻雀仔跌落水"...
|
網主回覆
鬼有美化你隻"有隻雀仔跌落水"..= ="" Posted at 2008-01-30 11:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|