| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 2 月 13 日 星期三  |
|
///////\\\\\\\ |
今朝早左d起身..''
番中樂...
吳s!r夾...|_|''
早左成半句鐘放..
gdgd...
之後同筠去左8音,,,搵果本野...搵唔到,,,/ 3 \..訂..唔知有冇..
之後佢去郵局...我去明星飲茶''
飲到3點幾,,,=<
番home..
va中...唔識做..諗唔到用咩方法好,,,
整到好核突../ = \
都未整完...目前,,整左sofa(1),chair(2),table(1),tv(1)
仲剪左大堆黑紙...拎黎包住,,o係d news度搵,,,=\/=::
努力''聽日唔使睇展覽..有時間整喇..>\/<''
難得的1天,,明天''要好好用''>\/<;;
|
|
刊登時間:2008-02-14 12:39 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
改左fri啊哈哈 Posted at 2008-02-14 01:06 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|