| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 5 月 14 日 星期三  |
|
0-0 |
今朝太遲起身...唔等我走左- -
早會..悶..冇咩興趣- -"黃"山大地震x)
music..上左去果個language lab(好似係)..幾好玩丫...霸左mandy個位哈哈.搞到佢要坐隔離果邊...
cl...仲諗住調位可以調去後面唔使坐老師前面..點知佢懶到就咁一行行轉- -''
飛書飛得勁快..又唔知佢講咩..借左cherry個頭遮住黎訓左陣..-\/-
recess..5min k.o vocab quiz+compo test!!!
真係衰到2篇都係投訴信...d格式錯哂..= =..
還好vocab quiz給了一點安慰-*-''
pth..冷靜d啦你...我都停左你仲o係度笑...- -''青出於藍..功力深厚啊你..- \/ -
lunch..嬴左臭欣去番琴日果間食..
ass..miss汪明欣-\/-唱歌好好聽呢*v*得閒上佢個blog-\/-
不過遺憾既係咁早放..搞到is多左時間..- -
放學比TT call紙去左language lab..都唔知乜事...仲諗住聽日先做...
最後搞定完..同van+電番家..
好野..睇得切小女警*v*
|
|
刊登時間:2008-05-14 08:03 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|