| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 5 月 19 日 星期一  |
|
=\/= |
今日終於趕得到可以一齊行喇*v*
番到去對is wb
hist轉左chin..講番d岩既野..
maths...比李sir嗌左落去拎chalks*-*原來可以上堂落去拎- -
之後就係一連串既飛書,,
recess...溫書..
epa真係悶..
chin test..唔算太難..
eng..好好玩..話說我覺得stephy上堂個樣超可愛*v*
之後等待佢望過黎..等左好耐都冇..(有點灰)
於是同隔離既人打睹..只要stephy o係一min內望過黎,,,就要請盒野飲...!!
(其實只係增加刺激感...真正梗係唔拎盒野飲啦!!)
最後成功..有點間接地..可愛的stephy終於望左過黎喇..
上堂悶悶地望下stephy係一種視覺上既享受..(有點變態..-3-)
lunch..去7-11,,,因為懶唔想整濕把遮又低估左出面既雨量加上van既慫恿..
唔擔遮咁沖左出去..
當然最後是後悔了- -
番去溫epa,,
pe...
番家..
大獲喇...飛天小女警就黎做完喇...fri就會做哈姆太郎..
喧即係thur就ending...我點睇啊!?- -
|
|
刊登時間:2008-05-19 11:27 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Jusitn 於 2008-05-20 12:12 AM 發表:
係咩等我仲諗住聽日補番盒野添-\/-
|
|