PoohYuko1994
暱稱: uuymai
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
!!
..
;-)
好耐冇見=)
IN THE MAINLAND=)
文章分類
全部 (409)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
alison
c!Ndy
chErry
elly
EteRnal
Hilary
Iris
JONATHAN
justin
keLv!N
My xanGa
pAtr!cK
Samantha
Sannie
stephy
\/anesSa
牛奶
史提芬
肥婆君
欣欣
湯欣
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
每月文章

2008 年 5 月 30 日  星期五   晴天



畢業禮- -

今朝上va...笑到停唔到...最好笑就係miss  ho唔話我同holly,,剩係話harris同aaron=\/=

搞到2堂都冇乜畫到野-\/-

maths...有d悶..

打鐘之後落去rehearsal...萬水千山縱橫真係好好笑*v*

完左就去左大元公園仔同欣欣,mandy,stephy,vanessa,電,cherry,排舞...

幾好玩丫..又有得同stephy玩,,又有鞦韆-\/-

排完之後就係鞦韆..勁大風...超爽,,,,mandy本畫簿入面張紙仲飛埋出街-\/-

玩到12點7倒..就趕番屋企食飯...

仲頂print泡泡城既野諗住交比mrs.au(以為今日交)...

搞到1點9先出門口..(佢叫我地一點9番到去.)於是就跑跑地咁番去,,,new record...由搭lift計起10分鐘番到cpu*v*

不過成身濕哂...- -番到去都冇乜人咁...最慘既就係原來next mon先交泡泡城...- -

真係好無奈...- -

等左唔知幾耐先上台...校長哂獎- -''我地既成績遙遙領先..對於hong kong能獲得世界第2係有好大既貢獻''

邊有人咁講野架- -''仲要搬番人地飛準件事番黎...- -

仲有肥君陪佢媽媽拎獎..哈哈..

總之就好悶啦- -''完左好肚餓..

但係唔想食下面cover d野...番屋企煲面食*v*

媽成日都話就黎考試..叫我唔好開電腦- -仲有成十幾日...真係緊張- -''我就覺得慢慢都未遲*v*放鬆d好-\/-

終於發現的醜惡..

 

 

刊登時間:2008-05-30 11:30 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 PoohYuko1994 的日誌)


phyllisbun 於 2008-05-31 10:34 AM 發表:
校長真係好煩- -"
真係唔明點解人做基督徒佢做基督徒~
做到佢咁自大>3邊個咁乞你憎?_?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冷靜d..-\/-
Posted at 2008-06-04 11:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Jusitn 於 2008-05-31 12:22 AM 發表:
你..篇野真係搞笑-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有幾啊..-3-
Posted at 2008-06-04 11:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]