今朝落好大雨...
番到去馬不停蹄清理h.w
maths..瘋癲情緒爆發.....笑足2堂...睇得出隔離位人兄好無奈..-\/-
仲有就係望stephy果陣比stephy發現左...x)
之後寫cl.ws既comment...好成功ar!!李sir冇發現-\/-
recess..作埋中合篇文..仲有就係預習,,
epa好悶..
chin好無奈..平時閱讀分享d人笑又唔見misstang話佢地...做乜要話我- -''
eng..仲無奈ar!!明明我不嬲冇帶功課之欠帶用品既話就唔使...又收人本h.b..!!-/\-(等我做預備左一個黎book report架ma!!)
好在正義必勝..最後比我搵番..=\/-幾好玩丫..冇得收人h.b喇哈哈..~
lunch o係學校食...
pe繼續dance!!轉到好頭暈...- -同欣欣要連轉3個圈..
之前轉都好似冇咁暈架bo...- -
geog test- -講起都- -佢真係低能架,,,- -25min/60marks..
你做丫好冇..- -勁多人做唔哂lo...雖然我做得哂..但係肯定錯唔少!!\3/
放學..首先去左lib借書for book report...
then同電走...行到環球 琴行諗起唔記得拎h.b..又要番去拎..- -
之後就番屋企喇...阿媽問我出唔出去買鞋...- -唉..-3-
如果唔係真係爛到著唔到..我真係懶得出去-3-仲要見到個咁既死肥佬..\3/又唔陪我行!!-3-
先去大家樂嘆個下午茶,,*v*正正...之後就買左對鞋了...
其實唔算好鐘意果對鞋...但係我總不能再著果對鞋喇!!!!
聽日既maths...擔憂..-3-頭先計ex.12a同12b都只係用左about 1hour..但係點係一個ex.12c就用左成2個鐘架-3-
.................................................................
哇仲要補做book report -3-''
我想訓覺-3-''