PoohYuko1994
暱稱: uuymai
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
!!
..
;-)
好耐冇見=)
IN THE MAINLAND=)
文章分類
全部 (409)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
alison
c!Ndy
chErry
elly
EteRnal
Hilary
Iris
JONATHAN
justin
keLv!N
My xanGa
pAtr!cK
Samantha
Sannie
stephy
\/anesSa
牛奶
史提芬
肥婆君
欣欣
湯欣
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
每月文章

2008 年 6 月 2 日  星期一   晴天



rAin

今朝落好大雨...

番到去馬不停蹄清理h.w

maths..瘋癲情緒爆發.....笑足2堂...睇得出隔離位人兄好無奈..-\/-

仲有就係望stephy果陣比stephy發現左...x)

之後寫cl.ws既comment...好成功ar!!李sir冇發現-\/-

recess..作埋中合篇文..仲有就係預習,,

epa好悶..

chin好無奈..平時閱讀分享d人笑又唔見misstang話佢地...做乜要話我- -''

eng..仲無奈ar!!明明我不嬲冇帶功課之欠帶用品既話就唔使...又收人本h.b..!!-/\-(等我做預備左一個黎book report架ma!!)

好在正義必勝..最後比我搵番..=\/-幾好玩丫..冇得收人h.b喇哈哈..~

lunch o係學校食...

pe繼續dance!!轉到好頭暈...- -同欣欣要連轉3個圈..

之前轉都好似冇咁暈架bo...- -

geog test- -講起都- -佢真係低能架,,,- -25min/60marks..

你做丫好冇..- -勁多人做唔哂lo...雖然我做得哂..但係肯定錯唔少!!\3/

放學..首先去左lib借書for book report...

then同電走...行到環球 琴行諗起唔記得拎h.b..又要番去拎..- -

之後就番屋企喇...阿媽問我出唔出去買鞋...- -唉..-3-

如果唔係真係爛到著唔到..我真係懶得出去-3-仲要見到個咁既死肥佬..\3/又唔陪我行!!-3-

先去大家樂嘆個下午茶,,*v*正正...之後就買左對鞋了...

其實唔算好鐘意果對鞋...但係我總不能再著果對鞋喇!!!!

聽日既maths...擔憂..-3-頭先計ex.12a同12b都只係用左about 1hour..但係點係一個ex.12c就用左成2個鐘架-3-

.................................................................

哇仲要補做book report  -3-''

我想訓覺-3-''

 

 

刊登時間:2008-06-02 11:24 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 PoohYuko1994 的日誌)


咖哩POoH仔^^ 於 2008-06-04 05:17 PM 發表:
魔臭~
咩正義必勝ar...不嬲冇帶功課同欠帶用品都要扣2個warning嫁啦 -3-''
係一日裹面冇bring2用品先唔駛炸...= =''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我以前唔係- -'
我係唔使逐樣逐樣扣...- -
Posted at 2008-06-04 11:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]