PoohYuko1994
暱稱: uuymai
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
!!
..
;-)
好耐冇見=)
IN THE MAINLAND=)
文章分類
全部 (409)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
alison
c!Ndy
chErry
elly
EteRnal
Hilary
Iris
JONATHAN
justin
keLv!N
My xanGa
pAtr!cK
Samantha
Sannie
stephy
\/anesSa
牛奶
史提芬
肥婆君
欣欣
湯欣
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
每月文章

2008 年 6 月 3 日  星期二   晴天



lie

首先..

STEPHY生日快樂!!琴晚12點正去左佢個XG留言x)

特別為stephy的*v*連欣欣都冇咁-\/-

好喇講番今日..今朝刷新紀錄!!7點起身..洗頭食野換3梳頭..7點半出到門口!!-\/-

eng..勁悶...好想訓...佢講野真係好悶!!

maths test,,,又衰左-3-好鬼難ar最尾果2題..仲要@6,,死唔死!?+埋前面一題撞既mc..唔合格喇..-3-

最尾果題唔識..人急生智..拎量角器黎度...-\/-點知個ans同愛人君君,mandy一樣...

如果咁都岩..我驚比李sir以為我出貓-\/-不過機會好微la(岩既%)

geog..懶係野咁...咩[比d exam points你..等你''pass'']喎....好勁喎你..知你教得好..less than10marks都比你教到出黎,,,

勁人TT...仲要派哂答案咁...等我地知自己大概幾多分...真係'好人'既je..!!

recess...冇咩野做...

pth...做raymond份問卷,,好好玩啊..-\/-

is上去...好鬼多人逼埋一齊...臭嬪個背脊好好挨ar...差d訓著左....-\/-

我好想玩o個個分貝器...........-\/-

maths...都係唔知佢講咩...

lunch,,去左豆大...行過通往裕記條馬路果陣..比電踩到隻鞋...唔小心勁大聲咁嗌左出黎..

大聲到聽到大元estate果便有回音傳番過黎....就知道好似好大聲..

o係我隔離既vanessa首當其衝..佢一路過馬路一路話仲有d嗡嗡聲..-\/-唔好意思....-\/-

真係慘ar vanessa...琴日又撼到頭暈暈.今日又耳仔受創-\/-

中史好開心唔使派卷...!!-\/-

chin x2...平淡...

放學坐o係地下..開locker搵笛,,臭aaron趁機偷襲- -'仲比vanessa踩裙..- -'

最後原來係o係屋企...- -'

之後同cherry,電番家...

is應該溫得切..經過上個禮拜同今個禮拜既test..一切處之泰然''-\/-

阿媽要我10點前閂機-\/-我覺得唔錯..反正經過maths同geog既沉重打擊...

我決定要準備好考試黎拉番d分...-\/-

 

 

 

刊登時間:2008-06-03 09:21 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 PoohYuko1994 的日誌)


咖哩POoH仔^^ 於 2008-06-04 05:28 PM 發表:
你大叫個陣都有300分貝啦,仲勁過火箭ar...火箭都係190炸''
唉...無藥可救...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇咁恐怖ar下..-\/-
真係無藥可救!?
你救下我啊~!v!
Posted at 2008-06-04 11:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]