PoohYuko1994
暱稱: uuymai
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
!!
..
;-)
好耐冇見=)
IN THE MAINLAND=)
文章分類
全部 (409)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
alison
c!Ndy
chErry
elly
EteRnal
Hilary
Iris
JONATHAN
justin
keLv!N
My xanGa
pAtr!cK
Samantha
Sannie
stephy
\/anesSa
牛奶
史提芬
肥婆君
欣欣
湯欣
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
每月文章

2008 年 6 月 4 日  星期三   晴天



=\/=

今朝7點半先起身..

唔跳點解個膝頭哥對落個位好痛(雖然有一段時間都係咁)

搞到行番去果陣''吉''下''吉''下咁..

MUSIC..吹笛..差D忍唔住笑左出黎...所以有D係窒下窒下..-\/-

CL...無LALA死哂機..真好玩...-\/-

RECESS..做ISWB..搞到唔記得本PTH WB都未做...

ENG派卷..都係咁差...- -'算啦...不嬲都係咁..

仲有唔記得講GU又比人屈!!我有一次答 if架..自己聽唔到又屈我!! \3/

拿你唔好再O係我隔離嘈住哂AR...高分過我咁多仲O係度嘈...再嘈就捉你去賣鹹鴨蛋!!-\/-

THEN突然DAWN話有隻蜘蛛...

勇敢既BC  ...力的表現!!即刻伸隻腳出黎踩扁左-\/-

搞到人地成身爛哂..-\/-最勁既就係HARRIS出去改完分..番黎果陣..

居然一腳踩落去!!!仲帶埋隻蜘蛛番自己位..

最不值的就是...如果佢唔踩..幾MIN之後MISSPANG就會踩中!!

可惜!!!!

pth派卷also..又錯埋d唔小心既野..!!

lunch出去食撈一番!!

mandy做錯左2件事!!好naughty!!-\/-

番去is test...正ar..扣左4分lu...

最好笑就係做做下無lala有盞燈燒左..我以為梁sir閂左..-\/-

後尾見佢原封不動咁企o係度先知咩事..

仲有就係做做下卷諗起宇多田光既某一首歌...-\/-但係又唔記得係邊首..

ed做卷咁唔專心既人...真係唔抵拎高分- -'所以今次都唔會拎好高分..- -;

中史..超正..你份notes比我嚴重毀壞!!-\/-

is...唔該哂bo..幫我執筆!!突然覺得鄭sir個肚腩好得意-\/-

放學o係cover做ls project...-\/-

o係度講人壞話...好好笑..(呵呵呵呵~~by某人)

mandy做錯左第3同第4件事喇!!-\/-

之後欣欣同cherry都落埋黎...

欣欣同我地一齊訪問社工..

訪問完之後繼續傾計..-\/-傳說中既細聲講大聲笑!!

最好笑就係圍埋一堆..!!仲要拎個書包做隔音屏..

sa無lala走過黎嚇欣欣...跟住我唔小心咁叫定笑左出黎....欣欣話''哇...嚇死我''

sa指住我話''我比佢d(笑)聲嚇親啊......''

之後玩多陣就番屋企lu..6點正番到...-\/-

岩岩比justin提左..佢今日既pth作業答案真係笑死人...

第一個''循環再用''佢寫左''用完再用''

第二個''莫欺少年窮''..佢寫左''莫欺山連窮''

真係笑死me....差d忍唔住用平時既聲笑左出黎....-\/-

 

 

 

刊登時間:2008-06-04 09:32 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 PoohYuko1994 的日誌)


hollystar 於 2008-06-05 05:10 PM 發表:
hihi
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Justin 於 2008-06-04 09:46 PM 發表:
呢個故事教訓我地以後講野要諗清楚先好講-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係你啫....-\/-
我不嬲講野都唔錯架...談吐斯文..溫婉有禮..
邊係你咁丫...成日講錯野...上堂又笑到short咁...
真係無藥可救喇-3-
Posted at 2008-06-04 11:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Justin 於 2008-06-04 09:44 PM 發表:
死機都好玩-_______-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

真係超正...hand哂既feel超爽的-\/-
Posted at 2008-06-04 11:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Justin 於 2008-06-04 09:42 PM 發表:
搞錯做咩捉我賣鹹鴨蛋-_-'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

因為你不嬲賣開鹹鴨蛋..
我e+仁慈..等你做番老本行..!!
仲唔快d多謝我!?
Posted at 2008-06-04 11:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]