今日真係好熱,,,- -;'
番到去...冇人= ='係接近一個 人都冇- -'
感覺到d汗o係下巴滴左落隻手度..- -
開左2次locker..
eng..悶..- -好誠實咁..默書同佢講番有5分係錯- -比佢扣左5分..- -
hist..唔知做乜..冷氣好凍...但唔敢著..驚比佢嗌答問題
唔知係咪因為凍得滯..成堂都癲癲地...- -忍笑..- -
geog佢個頭好好笑- \/ -
唔知做乜講左成大堆所謂既revision...- -
之後先派卷..= ='好野岩岩好計番有8字頭...
有一分係漂亮的舌戰串番黎..哈哈//
pth...差一分- -;
is..創新低...
差少少唔合格..- -'
maths哈哈..你差我一巴!!
lunch去左大家樂wifmum..
順便背埋冇背過既破陣子..原來真係幾易背!!
epa都唔知做乜..係接近完全唔識做- -'
chin唔錯丫.!!
放學要做布袋- -'
間房比我地搞到嘈不特止..有點破壞的氣氛!!
幫我整野既mandy!!仲有正常d既kayan都早走.,.
最後得番6個2b...仲有一個伍太o係出面!!
泰榮樓既婆婆你好!!你個孫仔O係度啊哈哈..仲有s形既主席..
肚腩多肉到吉極唔痛既ben..
加埋2個搞基人...- -'
仲有一個唔知用咩形容詞黎形容既vanessa...
好開心啊可以 吉人..仲有就係可以幫HARRIS扎辮!!
好好玩ar哈哈..
最後搞到5點幾比人趕走左...= =
之後走走走lu...
同vanessa去影證件相...= \/ =''笑死我...
之後又重遇番你地..繼續繼續!!
行行下同vanessa數人地有地中海人既數量.....
原來真係有好多!!o係東海堂果度開始..去到我屋企樓下已經有三十幾個-\/-
聽日..最後的上課天...!!唔捨得2B..下年唔同班既話點算ar我地-3-
有d同唔同都冇所謂啦...但係有d一定要啊...
唔想升F.3....-/\-