PoohYuko1994
暱稱: uuymai
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
!!
..
;-)
好耐冇見=)
IN THE MAINLAND=)
文章分類
全部 (409)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
alison
c!Ndy
chErry
elly
EteRnal
Hilary
Iris
JONATHAN
justin
keLv!N
My xanGa
pAtr!cK
Samantha
Sannie
stephy
\/anesSa
牛奶
史提芬
肥婆君
欣欣
湯欣
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
每月文章

2008 年 6 月 10 日  星期二   晴天



好熱- -'

今日真係好熱,,,- -;'

番到去...冇人= ='係接近一個 人都冇- -'

感覺到d汗o係下巴滴左落隻手度..- -

開左2次locker..

eng..悶..- -好誠實咁..默書同佢講番有5分係錯- -比佢扣左5分..- -

hist..唔知做乜..冷氣好凍...但唔敢著..驚比佢嗌答問題

唔知係咪因為凍得滯..成堂都癲癲地...- -忍笑..- -

geog佢個頭好好笑- \/ -

唔知做乜講左成大堆所謂既revision...- -

之後先派卷..= ='好野岩岩好計番有8字頭...

有一分係漂亮的舌戰串番黎..哈哈//

pth...差一分- -;

is..創新低...

差少少唔合格..- -'

maths哈哈..你差我一巴!!

lunch去左大家樂wifmum..

順便背埋冇背過既破陣子..原來真係幾易背!!

epa都唔知做乜..係接近完全唔識做- -'

chin唔錯丫.!!

放學要做布袋- -'

間房比我地搞到嘈不特止..有點破壞的氣氛!!

幫我整野既mandy!!仲有正常d既kayan都早走.,.

最後得番6個2b...仲有一個伍太o係出面!!

泰榮樓既婆婆你好!!你個孫仔O係度啊哈哈..仲有s形既主席..

肚腩多肉到吉極唔痛既ben..

加埋2個搞基人...- -'

仲有一個唔知用咩形容詞黎形容既vanessa...

好開心啊可以  吉人..仲有就係可以幫HARRIS扎辮!!

好好玩ar哈哈..

最後搞到5點幾比人趕走左...= =

之後走走走lu...

同vanessa去影證件相...= \/ =''笑死我...

之後又重遇番你地..繼續繼續!!

行行下同vanessa數人地有地中海人既數量.....

原來真係有好多!!o係東海堂果度開始..去到我屋企樓下已經有三十幾個-\/-

聽日..最後的上課天...!!唔捨得2B..下年唔同班既話點算ar我地-3-

有d同唔同都冇所謂啦...但係有d一定要啊...

唔想升F.3....-/\-

 

 

 

 

刊登時間:2008-06-10 08:02 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 PoohYuko1994 的日誌)


CHERRY 於 2008-06-12 04:14 PM 發表:
我都覺啊,好唔想升F.3...
希望下年可以同你地同班啦..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



咖哩POoH仔^^ 於 2008-06-11 03:53 PM 發表:
我都唔想升F.3 ar~唔知點解我覺得我F.3會同你地唔同班咁...-/\-希望唔好啦...魔yu臭臭~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]