PoohYuko1994
暱稱: uuymai
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
!!
..
;-)
好耐冇見=)
IN THE MAINLAND=)
文章分類
全部 (409)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
alison
c!Ndy
chErry
elly
EteRnal
Hilary
Iris
JONATHAN
justin
keLv!N
My xanGa
pAtr!cK
Samantha
Sannie
stephy
\/anesSa
牛奶
史提芬
肥婆君
欣欣
湯欣
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
每月文章

2008 年 6 月 12 日  星期四   晴天



exam<1>

終於記得帶腰帶喇!!,琴日真係慘不忍睹..熱到生熱痱啊真係!

第一日開始exam

今日番到去得我一個女仔..- -'

逼於無奈地陪左hilary上去...

再落番黎..都係冇...- -'

行行企企..等左好耐..終於有個愛人君君..-\/-'

自修時間...溫左陣就溫完...- -'好悶..

小息梗係玩啦哈哈..

ge compo...ok啦...胡sir拎左我支筆2次...

第一次..拎支藍筆黎sign..\

第2次..拎支淺藍唔知比邊個..

我就冇乜所謂..不過用淺藍黎做卷...............................= ='

之後知道原來係你!!都唔知講咩好- -'我想講支野好似唔係好寫到架!!

ge前既exam..stephy比嚴重虐待..好慘...

雖然我都有份...不過我係整左一次咋...-\/-

就咁玩左好耐..

exam..唔算難唔算易..以100分黎計有8字頭就開心..

又比人叫派簿...以我既印象,,1st term都比人叫過派..- -

放左留低檀果倘咩report...都唔知搞乜..- -

其實我今日真係冇諗住開機...不過原來要搵epa果張野.冇辦法啦.!!

放學同vanessa一齊..之後見番cherry同電...

o係末段成功報復!!vanessa仲差我一次啊..聽日推你落邊個度好呢...?-\/-

epa好難溫..,唔想溫...e + relax下先,,,今晚應該要溫到好夜...- -'

 

 

刊登時間:2008-06-12 07:20 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 PoohYuko1994 的日誌)


咖哩POoH仔^^ 於 2008-06-13 11:08 AM 發表:
哈哈~我都知支淺藍筆去左冰度,因為我見到佢舉手,我仲以為佢咁快作第二張紙tim...==
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]