| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 6 月 25 日 星期三  |
|
風神*V*.. |
琴日中史都溫唔切..想通宵..但係又眼訓..
於是叫阿媽6點嗌醒我...
點知佢又冇嗌...但係我自己6點半醒左..明同qing都未熟..
於是狂溫..7點出房..
阿媽o係度睇電視...
"啊...點解唔叫我起身啊..''
''你今日唔使番學喇..''
(........)省略..
好開心啊...雖然溫左半個鐘冤枉書...= =
之後訓到10點幾...
晏晝因為得閒又睇電視..
有點hea..
好慘ar你..琴日溫到今朝3點幾..結果唔使考....真係慘...-\/-
仲有2日...定3日///其實我想佢friday考bk+e.o+pth..一次過搞定哂..唔使煩!!
|
|
刊登時間:2008-06-25 11:45 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
K*Yan. 於 2008-06-26 11:09 AM 發表:
你好嘛爆爆爆爆bomb!
炸左你xd
|
網主回覆
我炸你先啊!!
仲要申請個hk account..
如果申請唔到張g就冇用喇- -'
不過爆左先算啦..*v* Posted at 2008-06-27 12:03 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|