| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 7 月 1 日 星期二  |
|
holiday*v* |
難得放假..
8點起身..
之後9點半約左carrie o係樓下等...
去太和等埋其他人..
出發去mong kok睇戲..
去到唔知做乜..
又要落番去地下買飛...
9個人斷開左2邊坐..
睇殺神特工..
雖然d槍戰幾好睇..
不過我最鐘意都係男主角鬧個肥婆上司果度...真係笑死我..
食爆谷好滯...
之後就周圍去...
行黎行去咁..
成日走散哂..
嚇到我要拖住d手黎行哈哈...
同vanessa去左信和..
成個鋪頭堆滿哂rilakkuma...好可愛*v*有隻大牛牛啊>3<睇左好多次...個老細用d鄙視既目光盯住我同vanessa..
之後等埋變態佬會合..
就去mcdonald搵番佢地5個人...因為lay早走.
之後去左影貼紙相..其實都係得3個人影.我冇影到-v-
之後就見到一部好好玩既機器..同佢大戰8個回合..;都拎唔到隻公仔-3-
搞錯啊-3-好想要...-^-佢隻腳仔令我好想拎佢番屋企..*v*
o係度hea到約5點..
去左食魚蛋..再一次的走失..
食左2串*v*
最後搭bus番家..
接近7點先番到去..
隻腳累到唔想郁...- -'
不過都係好玩的*v*
|
|
刊登時間:2008-07-01 09:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
咖哩POoH仔^^ 於 2008-07-02 09:33 PM 發表:
哼哼哼~我地仲累啦...=3=''...行左咁多冤枉路... 仲要成日俾你踩...
|
網主回覆
拿,..你地自己行錯咋..
搞到我等你地等到食多左串魚蛋..都未同你計啊x)
講笑je..
旺角窄啊...踩到幾腳好平常je*v* Posted at 2008-07-03 11:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|