今日好驚喜啊.....冇溫書居然可以考前五名~ 唔未掛.....仲係全
英果隻~好明顯撞彩+實力
其實唔係...我溫左兩個鍾(零晨五點起身,唔未一般人可以....陳梓昇,
你聽住....黎緊呢年,我唔會輸俾你,我要證明...女仔可以好叻,你算係咩呀~
扮曬野咁.....放心..此仇不報非君子....我唔再係上年果隻無能既青蛙....今年
有我響度....你唔會贏到我....我未見過d男仔打女仔lo...你識唔識respect人地ga
算.....我諒你係我同學...通常笨人出手....我唔會打你....只係同你鬥學業,就算唔係
第一都要贏到你.....放長隻眼睇住.....忍你好耐啦....我唔罵你係respect你.....係basic
既禮貌lo....你唔好逼我罵你....)
講下開心野先...
淑渝....sorry...今日考試...去唔到抹餅....今日算開心啦...有咁多同學陪住我....有時
生存響呢間學校真係好想哭..真係好辛苦@@真既朋友係好少好少..好多事非~
再樂觀...此終都有蹋下既時侯,但係呢日係好遙遠既事...人就要堅強...小小事就哭,
永遠唔會有成功既一日...唔需要倚賴人...做隻無用鬼...(邊度跌到...邊度爬起身)
From 2開始...要努力努力.....唔會再俾人睇低,尤其係你....
終有一日我要雙倍還俾你....
p.s:我唔係狠毒既人....只係有感而發~~唔好誤會呀^_^
|