我要cm.....>2<"""
點解會禁嫁?!
之前一直都覺得拍拖既結果,,
最尾一定係散.......
所以我拍親拖都好玩玩下
但依家好似出現左一個人,,
係可以改變我既想法""""
我既心情好似愈黎愈受佢影響>2<""
只要同佢傾電話,我就好似好sweet禁=]
唔知我同佢會點呢?!
會唔會維持到好耐呢??
我希望可以啦!!
因為佢係唯一令我想認真既人.......
啜啜.......
我叫緊你牙,,聽唔聽到牙?!
三個月既約定........
話長唔長,話短唔短
你得唔得嫁?!
我一定會等你的"""
所以你都要等我AR!!
等我由灰姑娘變成公主*
等我.....
I am coming Crazy""""
我琴日buy左部新手機samsung anycall f338>>>>>>>>>
係我屋企樓下個間[[3]]買既
[[3]]既sales全部都係令仔黎既>2<"""
我真係開心死啦""""
今日返屋企既時候見到佢地
跟住仲同佢地傾左陣計,,其實我心裡正大叫::[[天啊,,我是幸運兒~~]]
我真係好中2佢>2<"""
當然係崇拜既果種中2啦
總之我就勁勁勁勁勁開心啦
我驚我開心到心臟負荷唔到牙>2<"""