♂小天♀裕仔...留CM比我^^
一個上堂成日訓覺既人
而且係個好懶既人
都唔知有咩動力令我寫QOOZA
哈哈
生活無乜特別
2011 年 2 月 8 日  星期二   晴天


2011-02-08 分類: 未分類

琴日去左九龍玩

睇魔法奇緣(好好睇,好搞笑)

去到11點

點知要12點40分先開場

跟著去M記食野

魔法奇緣隻馬仔同變色龍好搞笑^^

睇完 

去溜冰場睇人仆街xD

企左勁耐~_~ 超KAI

睇D人做花式

入左場之後 D冰勁滑

比人捉著 慢慢行~_~

好慘/_\

條友教極都唔識(蠢)xD

跟著有個港隊既人黎左 練習

條友做D花式 要優雅

跟著係咁電我xD

我次次經過佢 望佢 佢就電我 哈哈

O哂咀  一D都唔覺優雅.....



PsSiUsKy
暱稱: ♂小不點..裕仔♀
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 121
留言總數: 699
今日人氣: 1
累積人氣: 2528