2011 年 2 月 8 日 星期二  |
| 2011-02-08 |
分類: 未分類 |
琴日去左九龍玩
睇魔法奇緣(好好睇,好搞笑)
去到11點
點知要12點40分先開場
跟著去M記食野
魔法奇緣隻馬仔同變色龍好搞笑^^
睇完
去溜冰場睇人仆街xD
企左勁耐~_~ 超KAI
睇D人做花式
入左場之後 D冰勁滑
比人捉著 慢慢行~_~
好慘/_\
條友教極都唔識(蠢)xD
跟著有個港隊既人黎左 練習
條友做D花式 要優雅
跟著係咁電我xD
我次次經過佢 望佢 佢就電我 哈哈
O哂咀 一D都唔覺優雅.....
|
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 121 | »
|
|