2010 年 9 月 23 日 星期四  |
| 2010-09-23 |
分類: 未分類 |
吳希同好幸福*v*
琴晚好多野玩
希望你地睇哂佢啦=]
放學番屋企換衫
之後去左佢新屋玩
係蕉徑....好多人
要兩部車載
有邊個就唔講啦
一去到門口
全部人都:[哇!!!]
趴地仲話要溝佢xD
真係好大
淨係地下都有10000平方尺
有魚池,涼亭,秋千,兩棟3層既樓...
真係大到你唔信
成班友仔玩捉E恩
我聽到樓上D人係咁叫
好似喪屍困獸鬥xD
打麻雀,K計,猜妹
吳希同個傻仔係到吹喇叭
吹左兩支醉左
肥彭就比趴地灌醉左=.="
灌完肥彭灌朱皮
吳希同醉左好搞笑 笑到我肚痛
係咁咀彬彬同謝LAM
又企唔穩 捉我=.="
一樓跑上3樓 3樓跑番一樓
好撚攰 成個喪屍咁
跟著小肥同吳希同去佢姨媽屋企借孔明燈
勁多人放囉 成個天都係
跟著係到煲蠟
吳希同就比人圍毆[太KAI]
又追我=.="
玩到朝早5點冇咩野做
我睇睇下電視訓著左
D人就係到打唔賭錢既麻雀
9點半就番左上水食野 又去左打機 笑死我
今年個中秋好好玩*v*
以後搞CAMP都去佢屋企算啦 太大
|
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 121 | »
|
|