♂小天♀裕仔...留CM比我^^
一個上堂成日訓覺既人
而且係個好懶既人
都唔知有咩動力令我寫QOOZA
哈哈
生活無乜特別
2010 年 9 月 23 日  星期四   晴天


2010-09-23 分類: 未分類

吳希同好幸福*v*

琴晚好多野玩

希望你地睇哂佢啦=]

放學番屋企換衫

之後去左佢新屋玩

係蕉徑....好多人

要兩部車載

有邊個就唔講啦

一去到門口

全部人都:[哇!!!]

趴地仲話要溝佢xD

真係好大

淨係地下都有10000平方尺

有魚池,涼亭,秋千,兩棟3層既樓...

真係大到你唔信

成班友仔玩捉E恩

我聽到樓上D人係咁叫

好似喪屍困獸鬥xD

打麻雀,K計,猜妹

吳希同個傻仔係到吹喇叭

吹左兩支醉左

肥彭就比趴地灌醉左=.="

灌完肥彭灌朱皮

吳希同醉左好搞笑 笑到我肚痛

係咁咀彬彬同謝LAM

又企唔穩 捉我=.="

一樓跑上3樓 3樓跑番一樓

好撚攰 成個喪屍咁

跟著小肥同吳希同去佢姨媽屋企借孔明燈

勁多人放囉 成個天都係

跟著係到煲蠟

吳希同就比人圍毆[太KAI]

又追我=.="

玩到朝早5點冇咩野做

我睇睇下電視訓著左

D人就係到打唔賭錢既麻雀

9點半就番左上水食野 又去左打機 笑死我

今年個中秋好好玩*v*

以後搞CAMP都去佢屋企算啦 太大



PsSiUsKy
暱稱: ♂小不點..裕仔♀
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 121
留言總數: 699
今日人氣: 4
累積人氣: 2531