琴日又去左游水
本身又好似好多人咁
點知全部放哂飛機
又得我同小白仲有TOMMY
本身TOMMY仔話大圍嗰個好靚
點知去到得個靚字
勁悶....
游左20分鐘到就走左
又去左大埔墟=]
游游下落雨
D打落水面到
好靚*v*
游完水走左食小丸子
跟著番左上水同CATCAT通頂=.="