♂小天♀裕仔...留CM比我^^
一個上堂成日訓覺既人
而且係個好懶既人
都唔知有咩動力令我寫QOOZA
哈哈
生活無乜特別
2010 年 8 月 25 日  星期三   晴天


2010-08-25 分類: 未分類

琴日又去左游水

本身又好似好多人咁

點知全部放哂飛機

又得我同小白仲有TOMMY

本身TOMMY仔話大圍嗰個好靚

點知去到得個靚字

勁悶....

游左20分鐘到就走左

又去左大埔墟=]

游游下落雨

D打落水面到

好靚*v*

游完水走左食小丸子

跟著番左上水同CATCAT通頂=.="



PsSiUsKy
暱稱: ♂小不點..裕仔♀
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 121
留言總數: 699
今日人氣: 19
累積人氣: 2546