。。-.痴痴地--> ~**Wun-- ~~
PunHinWun
暱稱: 。。-.痴痴地--> ~**Wun-- ~~
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2009-11-26
邪惡
2009-11-23
2009-11-22
2009-11-19
文章分類
全部 (44)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 44
留言總數: 147
今日人氣: 2
累積人氣: 622
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 9 日  星期五   晴天


2009-10-09 無奈 分類: 未分類

今日都唔知係唔係黑仔王黎。。。。(你黑得過我。。)

你米又係我=3=(係bo)

miss冇啦啦就調位bo。。

係個男人婆後面。

又悶。好在有超哥係我後面!!唔係就冇野玩。。(上堂玩咩野。壞學生)

米煩啦你。。講小d野會死架//殺左你呀啦(你殺我=殺自己)

又係///。。個miss今日又4點幾5點先放。。

調位後好鬼悶。。平時有呀邱嘉珮係到吵下先好玩架嗎

冇咩心情講。。。火都黎。。

 



2009 年 10 月 8 日  星期四   晴天


2009-10-08 不滿 分類: 未分類

又黎到今日天文台(我新開)
今日個天唔多好...不過好大太陽
(講左=冇講..你係米玩野細路)
i like....
講今日先..今日呀爸6點半叫我起身問我關門bo//..又唔叫呀媽..
6點半關門後又去訓!!!!
番到學校先知有d功課冇做....問呀威龍同邱嘉珮拎d野黎抄..
抄到miss黎就抄完bo
但係冇帶中文書lo....又抄書
4點鐘放學啦....個miss叫我地等下等下又半個鐘...
4點半落左去練波..個呂sir係到同d甲組練我地今日就自己鬥波...
我地又要輸bo...
(哈哈..好笑!!!)
6點啦....我地走了d甲組係到練..出到門口呀聰就係到扮打電話.
佢就講:喂!呀珍呀!我係北姑滑雞呀....笑死我..

又到左新野啦
(有咩新野先!!!)
就係一日一笑話...唔好笑同我講bo
爆笑中文名
有一日啦..有人叫judy fan 同 andy fan佢2個都幾得意
家姐係(早d返),細佬係(妟d返)
打邊爐一定要叫albert yip
因為唔使叫牛柏葉.咬佢得啦
今日就e到啦!!!!!!!!!!!



2009 年 10 月 7 日  星期三   晴天


2009-10-07 鬱悶 分類: 未分類

今日星期三......晴天..溫度係29度..濕度係20強度係低的
(你開天文台架)
我係開天文台呀..吹咩!!!!!(米玩啦...講番今日)
算啦...唔玩啦...
今日係公益悶死日
今日又唔落街又唔去玩
係屋企痴痴下..都幾好
好過睇個個kai子李智文.....
電風扇都好玩...唔講佢..講佢火都黎
有電風扇好威水呀...
我聽完人講笑到我死////

有野做...到e到先...



2009 年 10 月 6 日  星期二   晴天


2009-10-06 無奈 分類: 未分類

今日係陸運會的最後一天

玩的時間過得好快bo.......不過今日好鬼死悶lo...

好在有人係到吵下...睇下人打膠.......(唔知佢打個膠做咩bo)

最後同d人係到笑下都幾好玩.

係冇野做左d.......都好過番學上堂呀<------(kai子講講下講左上堂架你)

講番今日啦......個kai子李智文就係到痴

又比人吵bo.....場面幾好睇呀....

今日就到d到啦......byebye