又黎到今日天文台(我新開)
今日個天唔多好...不過好大太陽
(講左=冇講..你係米玩野細路)
i like....
講今日先..今日呀爸6點半叫我起身問我關門bo//..又唔叫呀媽..
6點半關門後又去訓!!!!
番到學校先知有d功課冇做....問呀威龍同邱嘉珮拎d野黎抄..
抄到miss黎就抄完bo
但係冇帶中文書lo....又抄書
4點鐘放學啦....個miss叫我地等下等下又半個鐘...
4點半落左去練波..個呂sir係到同d甲組練我地今日就自己鬥波...
我地又要輸bo...
(哈哈..好笑!!!)
6點啦....我地走了d甲組係到練..出到門口呀聰就係到扮打電話.
佢就講:喂!呀珍呀!我係北姑滑雞呀....笑死我..
又到左新野啦
(有咩新野先!!!)
就係一日一笑話...唔好笑同我講bo
爆笑中文名
有一日啦..有人叫judy fan 同 andy fan佢2個都幾得意
家姐係(早d返),細佬係(妟d返)
打邊爐一定要叫albert yip
因為唔使叫牛柏葉.咬佢得啦
今日就e到啦!!!!!!!!!!! |