今日勁意外喎........miss wong無啦啦比左張缺點紙我
勁無耐+唔開心law....唔該..=.="xD"   
之後我小息衝左落去R.m A搵大楊問E+仲有冇得括免...... 勁驚佢話e+冇得喎...
好彩大楊都對我好好 仲比我在exam期間都計喎.....^o^xP"......
但就比平時果D括免多左大喇喇10日
平時15日但E+我就25日=.=""
不過都好過冇得括免啦.......^V^自我安慰中.....唔好諗Y野呀....XD"
雖然我真係比人記左好多張綠紙
但我都真係冇諗過真係有缺點架.......><"
|