終於到左我生日啦~!
呵呵呵..
真係等到我脖都長牙-333-
--------------------------------------------------------------------------
金日我家姐整醒我,同我講生日快樂A_A
跟住換衫就落去大快活食早餐 。0。
食飽飽之後就反上樓
右訓多一陣 -V-
訓到11點,睇鐵人28 v3v
1點沖涼,準備出街
約左mei,唐,軒,南,黎雄,化骨係m記......(閱讀全文)
金日8點半起身~ a__a
hea下hea下到10點半 -___-
跟住又訓訓訓訓訓... -333-
12點半叫左m記食^3^
跟住2點半比軒吹我落m記=]
跟住就去左行山啦
我地係禁傾計
講左好多,平時唔會講既野@.@
行到6點=v=軒,巨犀,南買左pizza去我屋企食~
跟住一齊睇波,超正~!
大家一齊見證香港奪冠一刻! ......(閱讀全文)
金日,同唐唐,曱甴,南去睇戲
睇魔幻聖誕頌 ^333^
本身覺得哩套野應該都ok好睇既 -v-
因為F.1個陣都睇過本書 >___<
金日約左3點係兆康到等
點知個個都3點半先到 -口-
去到銀座就拿拿林買飛a_a
到睇果陣先知,原來係勁膠既-.-即係好似曱甴禁^____^
最後曱甴話好悶,好想走
但係我想睇哂先走
廢事曬$ -33......(閱讀全文)